Jump to content
Sign in to follow this  
maistell

maroc?

Recommended Posts

maistell

Hvor i landet finner man den beste marocen?
sjenerelt den beste bønna??
takker for svar.

• Like 1

lowryder 2

kommer vell an på dealeren din det det beste må jo være viss du får det direkte fra Marokko men som regel så blir det bøffa ut jo lenger nord du kommer.

men skal du være sikker på og få topp varer så enten drar du ned selv eller så lager du selv da hvet du ivertfall hva du får.

• Like 1

abc123go

Finnes ikke noe fornuftig svar på spørsmålet dit. Kvaliteten er ikke geografisk betinget men avhenger av kontaktene dine.

Men at hasjen er bøffet ut jo lenger nord du kommer har jeg ingen tro på. Jeg har aldri sett hasj blandet ut med andre ting. Det kommer både god og dårlig kvalitet fra marokko.Den kvaliteten endrer seg ikke underveis til sluttbruker.

• Like 1

lowryder 2

jeg har sett at det har blitt varmet opp i steke ovn for og bli bøffa ut litt men seff kommer mye ann på kontakten også men .

men man kan vell heller si jo lenger ned i kjeden din kontakt er så er sjangsen større for at det blir bøffet ut litt.

i nordnorge er det mye høyere pris enn sørpå også.

menn seff god vare er og oppdrive det også.

men skal du være sikker på og få bra vare så reis ned selv og hent .

men en liten advarsel du burde kjenne noen for det er mange som har reist for og kjøpe men har blitt ranet og drept.

det fins video dokumenrat på youtube som du kan se.

laget av discovery tror jeg det var.

men så skal man jo få det med seg viss du klarer og kjøpe bra varer og risk er det jo for og bli tatt.

så det tryggeste burde vell være og dyrke og lage selv .

mener at det er ca 10-15 gram du får av 100 gram tørket cannabis.

har lest mye av hasjen kan ha opp mot 20% thc men det du kjøper på gata er som regel 6-8%.

da sier vell tallene selv at ting blir bøffet ut .

akkurat som verdien på ting økes jo lenger nord det kommer og for hver grensepassering så øker det

onto

"har lest mye av hasjen kan ha opp mot 20% thc men det du kjøper på gata er som regel 6-8%.

da sier vell tallene selv at ting blir bøffet ut ."

er ikke helt sånn det fungerer, thc nivå er avhengig av strain og de fleste landracer har relativt lite thc 6-12 % sammenlignet med cup vinnerne fra cannabis cup med gjennomsnitt godt over 20%,

Andorzo

Om man går utifra at høy kvalitets hasj har 2- 3x thc nivået burde god hasj fra marokko osv ligge på 12%-36% og fra høykvalitetsweed opp til 60%

Dopapir

Om man går utifra at høy kvalitets hasj har 2- 3x thc nivået burde god hasj fra marokko osv ligge på 12%-36% og fra høykvalitetsweed opp til 60%

Får du tak i weed med over 30% THC, da må du bare ta kontakt med meg asap!

• Like 1

Soilandcatsand

Jeg sier det på morsmålet mitt: Ka farsken, kontakt mæ åsså!! :)

Heiålelålelååleleloa joik har større kraft enn krutt! :headbang:

Edited by gurglaa

Andorzo

Poenget mitt var vel heller at det ikke er hasj om thc% er den samme som fra materialet du lagde det av. Da er det kvernet cannabis med noen prosent dårlig rist og annet dritt, det er også mulig at det er lagret lenge.

God hasj burde ha minst 10% thc

Thc % på 30 har jeg vel mest sannsynlig ikke smakt på weed. Men jeg har prøvd solventless budder og det er ganske kraftige saker^^

• Like 2