Jump to content
Sign in to follow this  
ballefrø

LES: *LUKT*

Recommended Posts

ballefrø

Jeg har hørt at Lemongrass oil er bra å bruke for å drepe lukt, er det noen som har erfaring med dette?

Skapknarkern

Kom over denne her om dagen

"Du kan også bruke eddik til å lage din egen luftrenser. Alt du trenger er å blande en teskje natron, en spiseskje eddik og en halv kopp vann på en sprayflaske, og spraye rundt i rommet. Du kan også tilsette noen dråper sitron i blandingen for å tilføre litt frisk luft."

Edited by Skapknarkern
  • Like 2

herrgutt

Ville ikke brukt dette som en permanent løsning. Man kan jo bygge et kullfilter relativt billig :-)

Skapknarkern

Var ikke ment som en permanent løsning, dette er en diskusjon ikke meningsmåling ;)

herrgutt

Det skjønner jeg.. Men finnes alltid noen som bare leser den første posten og tenker det er veldig lurt. Derfor jeg følte for og si det. Men eddikk, vann, sitron, onagel osv osv fungerer jo greit nok for og maskere lukt, ikke fjerne den :-)

ballefrø

Er det mulig at det ikke lukter noen ting rundt i huset? om man bruker kullfilter og odorcontrol? og er det best å bruke 2x kullfilter foran og bak vifta?

Error

Om du kjører ei kraftig nok ekstraksjonsvifte og et kvalitets kullfilter trenger du kun 1 filter.

Sålenge vifta klarer å skape undertrykk i rommet kommer ingen lukt til å kunne sive ut.

Du kobler Kullfilter -> Vifte -> evt. cooltube -> ut

ballefrø

:pirate2: :jester: :guitar: :notworthy: :sorcerer: :yinyang: