Jump to content
Sign in to follow this  
redrum

Autopot + coco

Recommended Posts

redrum

Hei.

Har vi en egen tråd for Autopot med coco? Setter igang med dette straks, og tar gjerne imot tips og triks for denne metoden. Kjøpt Autopots hos hydrogarden (4 stk 8,5 for vekst og 4 stk 15L for blomst.) kjører 2 separate telt, for å høste hver 1,5 mnd.

250W HPS til vekst og 400W hps for blomst. Vil kjøpe Coco hos scorpius. Noen eerfaringer å dele? (har sett bozomans guide, men den er ikke tilhenger av autopot vanning, og jeg har snakket med erfarne dyrkere i Amsterdam som sverger til autopot med coco, og med all respect, jeg stoler mer på resultater enn teori)

På førehand takk gutar ;)

redrum

Jo, men den tråden oppfordrer til vanning fra toppen av coco mediumet, mens jeg vil bruke autopot, slik at bare røttene får vann. Så tjo, litt same tema, men helt forskjellig metode. Men jeg rigger meg til I disse dager, og skal heller oppdatere denne tråden med mine erfaringer med dyrking I coco I autopot system. :)

Lazycat

Hvordan går det her da? :)

JohnDeFoe

Har ingen erfaring med autopot, men hvis du bruker coco riktig, kan det nesten sammenlignes med hydro. Bare husk aa ha 20% avrenn for aa slippe oppsamling av salter

Lazycat

Har ingen erfaring med autopot, men hvis du bruker coco riktig, kan det nesten sammenlignes med hydro. Bare husk aa ha 20% avrenn for aa slippe oppsamling av salter

Kan vel ikke bli så mye avrenn her da autopoten suger opp alt den får tildelt eller?

JohnDeFoe

Som sagt, saa sklei jeg bare inn paa et bananskall med en kommentar uten aa vite hva autopot var.. Sorry!!

Var litt sveiseblind!! Det er mitt forsvar

Lazycat

Alle kan ta feil sa den pedofile mannen å hjalp den nypulte dvergen opp på beina igjen.

• Like 1

intreserte

Autopot med coco

NUpSSkxX.jpeg

QnBScmFr.jpeg

Edited by intreserte