Jump to content
Sign in to follow this  
newkid

Lukter hunder Cannabis av nyvasket klær

Recommended Posts

newkid

Lukter hunder cannabis av nyvasket klær som har vært et sted der det har vært cannabis (men ikke røyket)

Om jeg vasker klæra mine som jeg har røyket ute med, er det veldig sannsynlig at bikkja markerer meg? (7 uker siden)

Har en kompis som var i forsvaret og ble markert, de fant ikkeno i urin eller hår, men bak lokket på en samsung S3 som han hadde, fant de spor, han ble dimmitert med en gang (uten bot vel å merke)
Holder det å tørke grundig over mobilen og bak lokket?

Andre historier tas godt imot :D

lowryder 2

ikke undervurder hundens lukte sans

• Like 2

lowryder 2

og svaret er ja det kan dem lukte men om du har det ute til lufting i noen dager så vil dem ikke reagere

WeirdSmoke

Lowryder 2 tok ordene ut av munnen min... ALDRI undervurder luktesansen til bikkjer.. Du kan f.eks. ikke kamuflere cannabislukt, hundene lukter d uansett.. så den gamle myten om å legge cannabis sammen med kaffe, pepper, eller noe annet med sterk lukt fungerer ikke i det hele tatt.. Det kan fungere å legge cannabis i en lufttett beholder, men da må dette gjøres like før hunden skal snuse på det.. etter et par timer vil lukta trenge igjennom beholderen og hunden lukter innholdet.. Dette gjelder alle typer beholdere; norgesglass, vakuumpakket plast, zip-lock-poser...

• Like 2

WeirdSmoke

Det lureste å gjøre hvis du skal frakte cannabis forbi bikkjer er å gjemme det i kroppens hulrom.. Eller som jeg pleier å si: "Ha en toer i toern" :P

twokinds

Hei hei,

Etter klærene er vasket går det bra (med vaskemiddel)

det med kompisen din i militærer kan ha skjedd tilfeldig (noen ganger kan hunder markere lukter som er lik marihuana)

faktisk så kan hunder markere hvis du har på deg deo og parfyme. dette hender sjeldent ettersom at hundene har flere år med trening.

uansett som de andre sier, ikke undervurder hundens luktesans, blir du markert og har toka iløpet av 6månder er du fuck'd.

Lykke til!

-Twokinds (Spartan's weed)

chuckanders

De blir brukt til bla finne skipsvrak på mangfoldige hundre meters dyp og de kan lukte på overflaten hva enn slags partikkler et vrak gir frå seg ,de lukter kreft celler i mennesker så jeg gjetter de kan lukte om du fyrte deg en kvist selv om du har vaskan

chuckanders

Det lureste å gjøre hvis du skal frakte cannabis forbi bikkjer er å gjemme det i kroppens hulrom.. Eller som jeg pleier å si: "Ha en toer i toern" :P

Putt den i safen ;-)

JohnDeFoe

Narkotikahunder har helt sinnsykt bra luktesans, den store forskjellen på hunden/menneskets luktesans, er at hunden kan dele opp alle de tingene den lukter i egne komponenter..

Har du røyka mye og svettet i sengetøyet ditt, så markerer en narkotikahund som F..

tricko

blitt markert 2 ganger, begge gangene med nyvasket tøy... hadde også igjennomgått grundig kroppsvask..