pollen

Nytt 15 cm leca rom ferdig bygget ,,,,,,,,

62 innlegg i emnet

:naughty: Dim. L : 2,3 m - B : 1,35 m - H : 2,6 m,,, ca 4 m2 , ca. 11 m3. Ja, saa har gammern tenkt aa oppgradere litt . Trenger forslag for hva jeg kan slenge inn der for best aa utnytte plassen . Har 600 w system , saa hvor mye mer kan jeg bruke der ? Tenkte 1000 w mer kanskje . Kunne tenkt meg aa bruke litt av rommet til vegging . Haaper paa forslag ifra drevne folk, lol.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

En light rail 2x600w vert. ( ger en effektiv upplyst yta runt 60cm per bulb så då får två ytor (väggarna) med full belysning 2,3längd x 2 väggar x 1 effektiva belysta ytan= 4.6m2 effektivt upplyst odlingsyta.

Armeringsnät på väggarna.

Gör två rännor (plywood dammduk), en utmed varje vägg.

20L hinkar med perlite som står i rännorna. Voilà du kan ösa på 20L åt gången i varje ränna.

Vegga runt en meter och träna plantorna mot nätet med krokar av lite grövre ståltråd. Tänk spaljerade päronträd.

Blomma och kamma hem 1.4g/w ;-)

Endret av exil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tusen takk for infoen, Exil . Dette hoeres veldig bra ut. Glemte aa si at jeg gror i coco . Putter jeg mylar paa veggene foer nettingen ? Har du en link med tegning over dette systemet ? Er ikke sikker paa hva du mener med vanning og perlite , hadde haapet paa et system hvor jeg slipper aa vanne for haand, uten aa gaa helt automatisk. Bare en tank hvor jeg mixer greia i, og dyser i pottene,,,, aapne krana et par ganger om dagen, (gaar hjemme hele dagen , saa det gaar bra ) Tror dette skal bli artig , men trenger aa faa noen froe paa gang. Hvordan er ' danske prisene ' i forhold til de hollanske bankene ? Naa blir jeg litt for ivrig tror jeg, sitter her aa nyter diverse strainer ser du,, he, he Vel, dette var en del spoersmaal jeg jeg kunne komme paa i farta,, haaper vi snakkes snart. PAZ Y AMOR,,,,,,,, ifra Spania

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, saa har dagen kommet for 1000 watter'n . Henter den ifra gro sjappa snart. Rigga opp 2.5 mm2 cable for ho i gaar natt, saa alt er klappet og klart.. tror jeg, lol. Ja, dette skal bli et circus uten like,,,, 9 strains , 2 ukjente,,, herregud, hva har jeg starta her,,, og paa toppen av alt, saa er 2 av Dem Sativas,,,,, :doh: :doh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Regner med du har overdimensjonert kullfilter/vifte!? Må bli varmt med 1000w og ellers varmen fra sola.

Hvilken grometode har du falt ned på?

Det du beskrev må jo bli DWC® for å slippe vedlikehold/jobbing.

Det Exil beskriver er Hempy og skal være veldig effektivt og lettbetjent. (Selv med manuell vanning) kan sikkert installere en dripper, så slipper du å vanne for hånd. Har egentlig ingen kjennskap til Hempy, bare så det er sagt. Synes bare det er spennende og interessant og vurderer å bytte selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei alle. Naar jeg henta lampa og ballasten , saa bestilte jeg like godt et Can filter, 200 mm ,1200m3, pluss RVK 200 mm, ogsaa 1200m3. Naa har damene snart 1600 watt aa sole seg i,, yahhhh, Siden jeg kommer til aa faa hendene fulle med alle disse straina, saa kjoepte jeg en dobbel fan reg. med fuktighet og temperatur kontroll som forhaapentligvis vil styre den delen av groet. Jeg kommer til aa surre med andre ting, som aa holde samma hoyden paa dem. Jeg har de i 12 litere med coco. Skal begynne aa montere ballasten naa. Hvor blei det av hammer'n min, lol

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Pass deg så du ikke skader deg nå!!

Hørtes ut som du har tatt høyde for varmen og skaffet deg sinnsykt bra vifte/kullfilter.

Har forresten sett mange amerikanere som bruker AC på det varmeste.

Stå på pollen, så tar vi oss en Victoria sammen til våren!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hoeres bra ut det, Caronazo. Jeg satt meg ned med et spliff naar jeg skrev siste posten min, og jeg sitter her fremdeles,,,lol paa tide aa faa reva i gir, saker og ting vettu,, maa gjoeres, hobbyen kaller,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Herregud, skrev visst kryptisk, lol

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Skaffa ett par bra odlarglasögon 1000w HID är inget bra för synen och du har max 2 ögon resten av livet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Absolutt Exil . Har brukt polaroized Ray Bans for 600 watter'n for en del groer, men har titta litt paa Lumii o.l. men det er delte meninger om dem . Vanskelig aa velge riktig brille til riktig pris, m.a.o. best for minst, lol

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Henta filteret igaar etter noen dagers forsinkelse. Heldigvis var det to sterke sigoynere I grosjappa som hjalp meg aa slenge det I kofferten. Her er situasjonen, ,, enveiskjoering utsia sjappa, parkerte rett paa utsia, hazards blinkende, stoppa trafikken for et minutt, en bil bak meg , og saa kommer GUARDIA opp bak bilen som venter paa at jeg blir ferdig med opplastinga, lol,,,, alt dette styret sitter de I jeepen sin for aa se med egne oyne,,,, dem ga meg en 'haandbevegelse for aa si, slapp av gutt, ikke stress,,, vi har god tid. vel de hadde et smil I trynet naar jeg forlot aastedet, ha, ha Bra at det saann halveis lovlig her I Spania. Vet ikke om de tok nummeret mitt, men, men, jeg knaller ivei jeg vettu,, hvis jeg blir veldig stille om en mnd. saa har jeg vel mista superfilteret mitt, pluss resten av greia,,,, hvem nevnte ADRENALIN GROW,,,,,,LOL, LOL

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Haha pass på deg sjøll! Blir spennende å se hva dette blir! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, saa har tiden endelig kommet,,, klokka 10 i kveld blir Julelysa tent for foerste gang, og de blir staaende paa til klokka 10 paa morran,,,,, ho, ho, det kommer til aa bli koselig I ' stua ' ,,,, :naughty:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hehehe... Gleder meg til å høre hvordan du gjør det @pollen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

:yahoo: :yahoo: Ja, saa er riggen min endelig ' up'n running ',,,,,, Naar jeg fyra opp 1000 wattern saa fikk jeg sjokk. Alt ble jo sne hvitt,,,lol,,,, Pollen pot hue hadde kjoept MH lampe istedet for HPS,, Vet at en del groere bruker liker aa bruke begge p.g.a. farge specteret, men det blir for mye styr. Saa jeg bestiller en ny HPS, Noen som har lyst aa kjoepe en billig MH 1000 w,,, ? Brukt 12 timer hittil, lol ny pris 77 euros, min pris er 50 euros pluss frakt. Foerste 12 timene gikk som en droem med G SE kontrollen. Alt styrte seg selv helt fint mens jeg var oppe halve natta bare for aa holde et oye med saker og ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

:doh: Glemte aa si at jeg er eneste Norske groer i Spania med et ' ON SUITE ' growroom,,,,lol,,,,,, Jada, har selvsagt installert toalett i rommet, slik at jeg kan sitte aa drite i dype tanker, mens jeg ser jentene gror som bare det,,,, things u do,,,,,,,, :shock:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hehehehehe.... Smart med en dass i grorommet da!! Hehe..

Husk å smelle på kraftig lås og for hvert menneske som vet om grorommet ditt øker sjansen for å ryke med 10%

Har selv en lang karriere som kriminell i Spania. Tror ikke det er politiet du trenger å bekymre deg for, men kriminelle.

Derfor er det nok like viktig å være diskret, også i Spanien.

Ønsker deg virkelig Lykke til @pollen

Endret av caronazo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Takk, Har nettopp kommet inn fra moerket med en 200 l vanntank paa slep. Vert paa taket av en villa jeg ser etter, lol, men eieren doede noen mnd siden, saa jeg tenkte jo som riktig er at han har jo ikke bruk for den lengre . Maa vel kutte den ned litt, kanskje til 100 l,,, vel, litt aa pusle med paa natta,,,lol Fikk tak i en 10 grammers temple ball som jeg koser meg med. Blir jo helt nostalgisk naar jeg mekker en. Skikkelig god, gammeldags maroc,,,, faar iallefall skravla til aa gaa med masse energi,,,, lol

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har problemer med aa se siste post. Naar jeg presser ' new contents ' , faar jeg bare ' no new contents found ' . Noen som vet hva som er galt ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sjekk om det under "Etter innholdstype" er haket av for "Forum og under "Etter tidsperiode" er haket av "Innhold jeg ikke har lest. Dette finner du ut når du trykker "Vis nytt innhold"eller "new content" da.

Mulig dette ikke ga noen mening, haha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Takk for det. Har sjekka og alt var som du sier. Skjoennr ikke hva som er galt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

:yahoo: Naa har det blitt skikkelig klissete der inne. Er vel rundt 7 uker i blomst , og det glitrer kjempe bra syns jeg. 9 strainer blei mye hoyde regulering gett,,, lo Det er 4 Sativas der inne som jeg regner med vil gaa 12 - 15 uker, resten er Indica fem. pluss endel ukjente. Har 2 Green Poison som produserer innmari med resin. Skal bli interessant aa teste . Tar paa meg pysjen naar jeg gaar inn i rommet . Kan ikke gaa ut i kler som jeg har hatt paa meg i rommet. Pysjen min stinker som en pot aaker i full blomst,,, lol Jammen bra jeg over dimensjonerte paa alt det nye utstyret. 200 can filter gjoer jammen jobben sin, og mye mere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ser for meg rommet ditt! kunne ikke Vært så snill og lagt ut et bilde :D ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hmm, vet ikke helt hvordan jeg gjoer det. Har tatt bilder av ei nydelig Somango dame som har blitt veldig lilla I fargen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå