pollen

Nytt 15 cm leca rom ferdig bygget ,,,,,,,,

62 innlegg i emnet

Haha :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Dette er vel de 2 bildene du prøvde poste...

89i6bpbp4vhteqgy1e22.jpgka87lx0hs3gyluf4mf5j.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

døh, jeg ville liksom la han klare det sjæl da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bildene var i hvertfall klare lol,,,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei igjen. Etter at jeg har lest litt rundt omkring , saa har jeg faatt en ' indre foelelse ' som sier at jeg skal holde doera mi lukket inntil videre .,,,,, @ Sao .Takk for all hjelpen ' bak kulissene ' , bra jobba . Liker ikke utviklingen i Norge for oyeblikket , saa jeg kommer til aa sitte paa gjerdet for en stund til ,,,, lol Sikkert bare meg som er litt para , men , men ,,,,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg har livlig fantasi, men sliter med å se for meg en situasjon hvor politiet skal interessere seg for hva du driver med nede i varmen :D

Sjansene for at politiet i Norge skal bry seg med en utflytter som dyrker cannabis i Spania er nok minimale, med mindre du allerede er i kikkerten deres av andre årsaker. At de skal bruke ressurser på akkurat DIN grow, når det allerede ligger masse bilder fra andre growers her (fra folk som faktisk bor i Norge) høres også ganske usannsynlig ut. Vi har forøvrig aldri hørt om noen som har blitt tatt som en direkte konsekvens av at de har postet bilder på Norcan.

Vi growers liker å tro at vi er veldig interessante for politiet, men i utgangspunktet har de nok av andre ting å drive med. De kommer først hvis du driter deg ut og gjør deg til et lett offer. De har sikkert en laaaaang liste over mennesker de skal følge med nå som de har fått utvidede overvåkningsmuligheter, her snakker vi potensielle terrorister og tunge kriminelle. Står noen av oss på den listen? Jeg tviler på det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, saa er det ful rulle i leca rommet igjen . Tempen her nede har droppa til perfekt . 100 % germ rate on the fems , det blir Green Poison and Afghanis again , helfrelst i GP. Eneste strainen jeg kan ryke aar etter aar uten at effekten forsvinner . Den har tatt av her i Spania , gro sjappa mi seller den som nummer en . De har gjort en god jobb med dem froa . Femte runden min med gp . stein er jeg , men klarer aa type , ha , ha 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

27 grader og sol paa utsia ,,,,,   fyrer opp en til foer jeg begynner med mixinga av feeden . starter med ca. 300 ppm av epsom - canna cal and rhizotonic , RO vannet includert .  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, saa er det ful rulle i leca rommet igjen . Tempen her nede har droppa til perfekt . 100 % germ rate on the fems , det blir Green Poison and Afghanis again , helfrelst i GP. Eneste strainen jeg kan ryke aar etter aar uten at effekten forsvinner . Den har tatt av her i Spania , gro sjappa mi seller den som nummer en . De har gjort en god jobb med dem froa . Femte runden min med gp . stein er jeg , men klarer aa type , ha , ha            Froea gikk i coco'en paa morran den andre oktober

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Godt å høre, håper det kommer noen bilder etterhvert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, saa er det ful rulle i leca rommet igjen . Tempen her nede har droppa til perfekt . 100 % germ rate on the fems , det blir Green Poison and Afghanis again , helfrelst i GP. Eneste strainen jeg kan ryke aar etter aar uten at effekten forsvinner . Den har tatt av her i Spania , gro sjappa mi seller den som nummer en . De har gjort en god jobb med dem froa . Femte runden min med gp . stein er jeg , men klarer aa type , ha , ha    He , he , skoyern ,,, har ikke kommet noe lengre med det problemet , lol

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

jadda , proever igjen i morra ,,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå