Jump to content
JohnDeFoe

Barcelona tråd

Recommended Posts

velorex
1 time siden, rk skrev:

Haha det er jo supert! Er sjelden joint her og, eller splitt da. Foretrekker vaping så langt men det er jo gøy å utforske og prøve nye metoder

Vape treffer halsen og lungene mine på feil måte/sted. Hoster meg ihjel av de. (har både volcano og davinci iq) dabbing røsker på en annen måte, så hoster nesten ikke. Og forskjellen i hvordan de funker er litt som å sippe rødvin vs å shotte heimert 

• Haha 1

rk
4 minutter siden, velorex skrev:

Vape treffer halsen og lungene mine på feil måte/sted. Hoster meg ihjel av de. (har både volcano og davinci iq) dabbing røsker på en annen måte, så hoster nesten ikke. Og forskjellen i hvordan de funker er litt som å sippe rødvin vs å shotte heimert 

Hahaha såppas ja!!

Skjønner hva du mener med vapen, jeg har det sånn også. Tar veldig veldig små trekk så går det greit, bare litt kiling i halsen :bigtounge:

velorex

Veit ikke hva de har fora den ungen med, men god skitt. 

IMG_20191115_225634.jpg

• Haha 2

Dr Dank
På 8.11.2019 at 22.50, velorex skrev:

Hehe. Man dabber det. 

Jeg pleier å skyte det rett i lillehjernen ;) hoho! 

Neida!

Men er jævla keen på å få kjøpt meg presse og dab-rig selv. 

velorex
1 time siden, Dr Dank skrev:

Jeg pleier å skyte det rett i lillehjernen ;) hoho! 

Neida!

Men er jævla keen på å få kjøpt meg presse og dab-rig selv. 

Rettetang og en nectar collector evt en banger til bongen så er du igang. 

• Thumbs up 1

Dr Dank
2 minutter siden, velorex skrev:

Rettetang og en nectar collector evt en banger til bongen så er du igang. 

Har ikke bong, her går det i joints. Men takk for tips. Tror det blir DIY presse, rig får jeg se litt nærmere på når den tid kommer. 

velorex
12 timer siden, Dr Dank skrev:

Har ikke bong, her går det i joints. Men takk for tips. Tror det blir DIY presse, rig får jeg se litt nærmere på når den tid kommer. 

Funker fint å smøre på en joint og. 

IMG_20190718_153924.jpg

Dr Dank

Kjekt å vite ;)

Når man tenker seg om, er det vel ikke noe som ikke har blitt prøvd røyket i en joint for å si det sånn. Hehe! Good times når man eksperimenterte. Jeg tenker at det først og fremst er mindre skadelig med dabbing enn vanlig røyking. Derfor har jeg tenkt å sikte inn på vape og dab. Kan være grei å bytte litt på. Men en feit lue er i mine øyne det jeg koser meg mest med :) 

velorex

Ny enail på stam klubben. Barcelona ble enda litt bedre 

_IMG_000000_000000.jpg

• Like 2

velorex
3 timer siden, Dr Dank skrev:

Bor du i Barca eller?

Ja. Tilbrakte så mye tid her at det var like greit å ta steget helt ut å bosette seg

Dr Dank

Ikke dumt! Velger å ha det som ferie-by, men jeg har vært inne på samme tanken...

Da er det ikke umulig at jeg muligens "lener" meg litt på deg ifm bra cannabis-clubber når jeg kommer nedover. Har kåk i ut ved kysten ved Girona - ish, det er ikke så langt unna med bil, 50 min ca. Pleier å kjøpe fra en annen nordmann på Placa del Sol, men den er ikke sånn voldsomt bra saker. Er det noe stress for turister å bli medlem i hvilket som helst club og hvor mye kan man kjøpe om gangen? Kan man evt ta det med ut av lokalet og hjem feks? Hadde jo vært sykt digg om man kan ta med seg en 10`er og ha med hjem, men jeg skjønner at det er kanskje litt "far fetched!?" 

velorex

De fleste klubbene tar medlemmer uten nie. Du trenger bare en sponsor. (et medlem som introduser deg.) maks grense på uttak er 5 g om dagen per medlemm. Alle klubber plikter å opplyse om at det ikke er lovlig med cannabis utenfor klubben. Men legger seg ikke oppi om du velger å allikevel ta med ut

velorex

Det er beskyttelsen av privatliv som gjør at disse klubbene eksisterer. En morsom ting er at snuten kan sjekke lommer når du er på gata, men de kan ikke sjekke undertøy. Så alle stapper det på balla. Om en litt sliten kis drar frem weed som ikke er i plastikk takker man nei. Gir en ny mening med "sticky icky" 

• Haha 1

Dr Dank

Har aldri hatt noe pes med politi i Baca, om man kjøper på gata eller sitter å røyker/ruller etc.  Så virker det som de ser bort. Hvertfall om de ser at du er en ok kar, og ikke en slabbedask! Kjøper sjelden på gata, men om en møkkete liten jævel skal selge meg crotch-weeden sin takker jeg glætt nix! Stucky - Yucky de luxe!  Har kjøpt så mye rart der at jeg har bare endt opp med å kaste det og heller prøve å kjøpe hos en annen. Kan ikke fatte at jeg ikke har tenkt på Cannabis-cluber før! Har jo vært i den byen 25 ganger minst. 

velorex
6 minutter siden, Dr Dank skrev:

Har aldri hatt noe pes med politi i Baca, om man kjøper på gata eller sitter å røyker/ruller etc.  Så virker det som de ser bort. Hvertfall om de ser at du er en ok kar, og ikke en slabbedask! Kjøper sjelden på gata, men om en møkkete liten jævel skal selge meg crotch-weeden sin takker jeg glætt nix! Stucky - Yucky de luxe!  Har kjøpt så mye rart der at jeg har bare endt opp med å kaste det og heller prøve å kjøpe hos en annen. Kan ikke fatte at jeg ikke har tenkt på Cannabis-cluber før! Har jo vært i den byen 25 ganger minst. 

Med maks uflaks går man ut av klubben og rett på sivil snut. Men skjer ikke ofte. Tenker ikke på det i hverdagen. På klubben får du se og lukte før du bestemmer deg. Kvaliteten er generelt veldig høy. Pris starter på 7. Ikke kjøpepress. Her kan du sitte hele dagen. Ingen grunn til å røyke offentlig 

Dr Dank

Love it! Sender deg som sagt en PM når jeg kommer ned ;) Takker på forhånd !