Jump to content
Andypandy

Kjønn? Hermo?

Recommended Posts

Andypandy

Sätter man bagseeds så är det många små krukor och 12/12 direkt som gäller.

Dina plantor såg förutom övervattningen friska ut.

Vil ikke 12/12 direkt skape en lavere yield dersom det viser seg å være damar?

SixIxIx

Det er ofte vanskelig å se forskjell på kjempesmå førblomster og ferske sideskudd. La de få litt lengre tid, så ser du kjønn mye enklere :)

• Like 1

exil

Vil ikke 12/12 direkt skape en lavere yield dersom det viser seg å være damar?

Det kompenserar du med antal plantor och att du ej slösar tid på vegg. En 12/12 sog från frö producerar nästan alltid mer sett över ett år.

Jag kör i princip bara 12/12 om jag inte behöver den extra värmen (nov-april).

• Like 1

Andypandy

Håll tummarna för att du inte ser kön på den den närmaste veckan. Då är det med stor sannolikhet en dam.

Det är med lite tur en hybrid F1 och då kan du få både indica och sativa phenos. Om du inte vågar beställa frön så har du ännu större anledning att samla pollen imo.

Er frön lovligt i Sverige, exil?

stealthgrower

Ja, det mener jeg på at det er.

• Like 1

Andypandy

Japp frön är inga problem. Jag har gett frön till en vän som behöver lite cash (och har tid att pilla med utskick). Billiga bra frön om någon vill köra ute i sommar. Helt lagligt. :-)

http://swecan.org/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=78923

Framdeles ikke fått godkjent medlemskapet på swecan. Ei heller rettigheter til å sende private meldinger her inne. Hva skal til?

exil

Han har skrivit ut en mailadress i annonsen testa den. Det är inte jag som är Blomsterlandet. Men det är en snubbe jag känt i 20år som jag litar på.

blomsterlandet@hushmail.com

• Like 1

Andypandy

Han har skrivit ut en mailadress i annonsen testa den. Det är inte jag som är Blomsterlandet. Men det är en snubbe jag känt i 20år som jag litar på.

blomsterlandet@hushmail.com

Har du en PGP-key og en e-post adresse til deg?

exil

Nej. Jag anv inte mail här. Jag vågar påstå att det är lugnt att maila för lite frön. Använd TOR om du känner dig osäker.

Andypandy

Nej. Jag anv inte mail här. Jag vågar påstå att det är lugnt att maila för lite frön. Använd TOR om du känner dig osäker.

Hvor i sverige snakker vi?

exil

Hvor i sverige snakker vi?

Det vill nog min vän hålla för sig själv. Fröna är gjorda 58N men framtagna 65N i Finland.

Andypandy

Det vill nog min vän hålla för sig själv. Fröna är gjorda 58N men framtagna 65N i Finland.

Hva sier den svenske loven om å bestille frø fra utlandet til sverige?

exil

Det är lugnt men jag hade ändå undvikit att beställa från Holland. De letar ofta efter andra grejer därifrån och det känns onödigt att de hittar frön även om de är lagliga.

Arctic Fox

Dette er nok en hermie ja. Man kan se karakteristikk fra begge kjønn på planten.

• Like 1