Jump to content
Sign in to follow this  
bensw123

white widow hvor stor kan den bli?

Recommended Posts

bensw123

Hei har 2 white widow, men hvor stor kan den bli er det noen begrensninger?

Står nå i en blanding mellom leka og perlite i 10L bøtter men vurderte på artighet å potte den om i 100L

Har dette noe for seg? Har god høyde og mye plass så er ingen begrensninger på her

Ikke har jeg hastverk heller...

Noen som har noe formeninger?

Edited by bensw123

Whitey

Jeg har en indica dominant mammasan som står i en 45 liters bøtte og der er rotmassen og planten veldig veldig stor. Rotmassen er insane.

Vurderer å ompotte den til noe som er dobbelt så stort, kanskje et 90 liters kar (bare for morroskyld)

Nå er det aldri tanken at denne skal settes i blomst da det ikke er praktisk, da hadde den nok fått en del utfordringer pga størrelse, måtte brukt et godt nett i såfall.

Kunne bare tatt knekken på den siden den tar så mye plass og det er greit å skifte mødre etterhvert. Men den har litt sentimental verdi.

Det har jo også mye å si hvordan du vanner den.

Jeg bruker e&f og da får man en mye større rotmasse enn om man kjører drypp, foreksempel.

Utover det har jeg ingen erfaringer med white widow så jeg kan ikke uttale meg om den.

Om det har noe spesielt for seg er vel relativt.

10 liter er jo uansett litt stusselig om du vil ha en stor busk. ;-)

Men hva høyde angår så begrenser jo en hybrid seg, topper du mye så kan den jo bli sinnsykt bred.

Edited by Danielcastle

Error

Du har 2 sier du..det er lite begrensning på hvor store de kan bli, så det er tålmodigheten din og plassen din som avgjør det...anbefaler å ialllefall blomstre når de er nådd 1 meter max og tre den i et scrognett..noe mer enn dette tror jeg blir bortkasta tid på ww....tror 100L potter blir litt overkill, 45-50L er bedre som Daniel sier...10L er klart for lite. (om du skal lage sånne trær altså...du kan godt blomstre de på 30-35cm i 10L pottene og likevel få et godt resultat)

Edited by Error