Jump to content
Sign in to follow this  
pollen

Autoer fra 18/6 til 12/12 ,,,, ?

Recommended Posts

pollen

Er dette mullig uten aa paavirke avlinga ? Har endel staaende ifra 3 til seks uker gamle . Grunnen til at jeg vil bytte til 12/12 er sommer gjester som kommer til aa bruke mye stroem . Naa er lysa av fra 1100 til 1700. 1000 til 2200 hadde vert mye bedre .

tricko

Skal gå helt fint. Jeg har flyttet noen av autoene mine mellom en 12/12 kasse og en 18/6 kasse. Ikke hatt noen problemer med det enda.

pollen

Takk for det , Tricko . Er det best aa ta en time i slengen , f. eks. 17-7 16-8 15-9 osv. ?

JohnDeFoe

Samtidig som det skal gå helt greit å kjøre alle (!?) autofrø i 12/12 fra start til mål?

pollen

Hei igjen . Naa har jeg kommet ned til 15 / 9 , ( 10.00 - 19.00 ) Hadde tenkt aa holde meg der helt til gjestene kommer , for saa aa skifte til 12/12 . Tror dette vil gaa bra , men bare for aa vere sikker ,,,, hva syns du Tricko ? Eller noen andre som har peil .

pollen

@ Caronazo . Vet ikke mye om autoer, men proevde 12/12 fra start til hoesting med reg. seeds , og endte opp med donkey dicks ,,,,, lol . Lave planter med ei stor cola , men funken var der ,,lol

JohnDeFoe

Har ogsaa kjoert autoer i 12/12 fra froe. Proevde aa kjoere noen i PLL et par uker foerst, kan hende de ble litt tettere og ikke strecha like mye. Vet ikke helt.. Naa velger jeg aa kjoere autoene i 12/12 fra froe, det er enkelt og greit.