Jump to content
Sign in to follow this  
Huforia

For høye damer

Recommended Posts

Huforia

Hei,

Har ett luksus problem, damene mine vokser seg nesten ut av teltet.

Har gnde skywalker,bigbud i selvkomponert hydrosystem.de f GHE sin grow,blom og diamondnektar....

Damene vegges fst i 5 uker under ca200w pll/lysr,de toppes 2 ganger f de settes inn i teltet.

Ved uke 2-3 begynner den enorme veksten og holder ptil uke 6 ca, de er da vokst seg helt taket pteltet (2mtr). Resorvarene er ca 50cm he sdamene blir ca 1,5mtr he.

Stil spm:

Har noen prd ut flippe grow/blom gjslingen tidligere?

Hvilke strain vil kunne yilde godt og holde lav profil? (10ukers)

Trimme damene i blomst perioden?

Takker for alle svar✌🏻

Welate

Å trimme ned damene i blomst tror jeg ikke er mulig, hva med å binde de ned?

JohnDeFoe

Nettopp, du kan knipe/be (forsiktig) og/eller binde de litt ned. Neste grow svet du dette og passer ptoppe og evt. Kje et scrog nett i blomst. Mine fem spenn

JohnDeFoe

Det er en bg pforumet.. Alt blir stavefeil og bokstaver blir borte!!

pollen

Du kan bruke ' list ' metoden , som Caronazo sa , knipe , presse , massere stengelen forsiktig , uten aa bli utolmodig . Hvis du boyer planta for tidlig med for lite ' massering , kniping osv. kan du brekke fibrene i stengelen. Knip helt til stengelen , eller er det kalt stilken ,,,blir fleksibel og medgjoerlig .

pollen

Maatte liste ei Skunk 47 i natt . Ho grodde halvmeteren hoyere enn de andre . Tok bar 3-4 timer etter det , foer alle fanbladene hadde snudd seg etter . lyset . I dag saa har alle budsa begynt aa strekke seg etter lyset . I stedet for en cola , saa blir det kanskje 7-8 ,,,

Error

Brekk og knekk for å si det brutalt som de andre her også sier...med litt god massasje som du ville gitt dama di...det er jo dama di (helst unngå knekk da...isåfall er tape din venn)

(Hadde vært fint om vi bare kunne brukt Gaffa på de menneskelige damene også) :)

*Ops, der såra jeg deg vennen eller sa noe jeg ikke visste at ikke var greit å si siden du er fra Venus og jeg er fra Mars...la meg hente Gaffae'n kjære!

Edited by Error
  • Like 1