samemannen

Bestille CBD Olje?

Er det noen her som har bestilt CBD olje/HempVap o.l. på nett før?

Stor sjanse for at dette blir stoppet i tollen? Jeg er ute etter erfaringer :)

Har enda ikke fått prøvd dette, men har veldig lyst mtp. medisinske årsaker.

Jeg husker en tråd for en god stund tilbake der en fyr her på NorCan hadde dette tilgjengelig i ulik kvanta, men jeg klarer ikke å finne den igjen ved søk. Noen som husker den, eller har tilgjengelig? (Regner med at dette spm. går utenom kjøp/salg-regelen på forumet :).

Takk på forhånd!

Edit: Ser denne tråden havnet i feil forum, sry!

Endret av samemannen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg kjøpte det på ebay.com

Cbd olje er vel lovlig i norge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

CBD olje er ikke lov i Norge.

Vi har en THC grense på 0% mot andre lands 0.2%.

CBD er derimot lovlig i Sverige.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Og ren CBD-olje (helt uten THC) er altså ikke regnet som narkotika, men reseptbelagt, i Norge, så man må ha gyldig resept for å kunne innføre det,

mens CBD-olje med mindre enn 0.2% THC kan kjøpes som helsekost i Sverige, men er regnet som narkotika i Norge.

http://cbdolja.com/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvordan er det å bestille cbd olje til post restante i sverige?

Har forstått at det er 50/50 sjans for tollsjekk i Norge og det gidder jeg ikke satse på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

50% sjanse for aa bli tatt av tollen?

Tror den er nede paa 1-2%

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bestille CBD olje i poste restante til Sverige går helt fint da det ikke er ulovlig i Sverige.

Tollvesenet har jeg opplevd som svært dyktige til å ta pakker, hvor jeg ikke har fått mer enn 50% igjennom av hva jeg har bestilt tidligere.

Men det sureste med en pakke som stopper er jo bare tiden det tar. "Deny until you die" og man slipper fri fra lovens lange arm=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det er saann det er blitt!! Saken henlagt pga. Bevismangel osv..

Bare aa holde kjeft.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Noen som kan anbefale meg en nettside å bestille cbd olje av bra kvalitet som sender til Norge/Sverige ?

Tror jeg dropper HempVap.. Noen kilder påstår det er av dårlig cannabis og har lavt CBD nivå. Uvisst hvor sant det er, men må vel være bedre å kjøpe seg en e-vaporizer og bestille olje..

Endret av samemannen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Noen som vet om could n9ne CBD olje er lovlig i norge?

Ingredients: Cold-Pressed Pure Organic CBD, Melissa Officinalis, Scutellara Lateriflora, Nepeta Cataria, Piper Methysticum, Melatonin, Vegetable Glycerin, Ocimum Tenuiflorum, Passiflora, Lactuca Virosa, FD&C Food Coloring, Turnera Diffusa, Salix Alba.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
På 2015-08-26 at 4.12, samemannen skrev:

Noen som kan anbefale meg en nettside å bestille cbd olje av bra kvalitet som sender til Norge/Sverige ?

Tror jeg dropper HempVap.. Noen kilder påstår det er av dårlig cannabis og har lavt CBD nivå. Uvisst hvor sant det er, men må vel være bedre å kjøpe seg en e-vaporizer og bestille olje..

Hej,

Det finns ju massvis på marknaden. Har du provat att facebooka lite information? Finns massvis med rekommendationer där! Kanske är detta en bra hemsida? Känns pålitlig! 

Jag har själv ingen aning om vape-produkter men man kan läsa lite om det här vet jag: https://www.leafly.com/news/health/vaping-cbd-oil-vs-ingesting

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå