Jump to content
Sign in to follow this  
Herremann

THC sporbarhet i urin, har gjort en liten test.

Recommended Posts

Herremann

Fikk en handfull av slike THC strips som skal indikere om man har THC i urinen eller ikke fra en kompis som er lege, og bestemte meg derfor for å sjekke med selv hvor lang tid det tok før jeg ble clean.

Først litt info om meg:

Mann, trener 1-2 ggr i uka, spiser normal norsk huskost, en del fett på kroppen og kan iflg BMI skala kalle meg overvektig.

THC inntak før cleantest:

10 dager med kvelds/nattings med vaporizer. Tipper 0.1g pr kveld.

Testen:

* dag 0: siste kveld med inntak av THC kl 23:00. Tok test før jeg la meg som viste et klart og tydelig positivt resultat kl 23:30.

* dag 1,2 og 3: Testet urin mellom kl 16-19. Klart og tydelig positivt resultat.

* dag 4: Testet urin kl 16, test viser et tvetydig resultat. Hverken positiv eller negativ - noe midt i mellom. Kl 24:00 testet urin og den er negativ - jeg er clean.

* dag 5: testet urin kl 0630 og fikk positivt resultat. Testet urin kl 17 og fikk negativt resultat. Tror morrapisset måtte ha samlet med seg noe thc ila natten.

*dag 6 og utover, negativ test uansett om det er på morran eller kvelden.

*dag 12 legen sendte inn en skvett til labanalyse, denne ble ved en feil testet for kjønnssykdommer og ikke for THC. Kan herved bekrefte at jeg ikke har klamydia :)

Er mange som spør om hvor lang tid det tar man blir clean..denne testen gjelder KUN meg, og du vil kanskje få helt andre resultater da dette avhenger av en rekke faktorer. Tenkte bare å informere dere om resultatet av denne testen jeg og en kompis har utført bare av ren nyskjerrighet.

• Like 6
  • Thumbs up 1

Ras

kult!

nybgynner

Etter A ha r0yka 1-2g om dagen i ett Ar, tok det 7uker f0r jeg pissa cleant

Herremann

Vil tro at dette setter seg noe bedre ja :)

Jeg røyka marijuana fra vaporizer, og jeg tipper det var ca 0.1g pr inntak. Litt forskjellige strains, men det som går igjen er at alt er langt over normal gatekvalitet..og bedre en majoriteten av det jeg har vært borti i Amsterdam feks.

Ønsket å sjekke to ting med denne testen.

1) Hvor lang deteksjonstid det var med hurtigtest, som de har på samtlige politistasjoner og legekontor.

2) Hvor lang deteksjonstid det var med labatorieanalyse

Del 2 gikk desverre ikke så bra siden de på labben har gjort en feil og testet for klamydia.

Kunne tenkt meg å gjøre en til test til våren, der jeg tester litt av mytene som florer på nettet rundt detox te, drikke appelsinjuice osv.

Legen vurderte også å utføre en test på seg selv der han sender inn urin til lab analyse fra dag 1.

Om det er andre her som har testet litt på seg selv, så hadde det vært bra om dere poster det her :)

• Like 1

Saoshyant

Har i flere år tenkt på det samme Herremann, men i motsetting til deg har jeg aldri fått ut fingeren.

Ideen kom etter google i lengre tid har prøvd å få meg til å kjøpe disse. Jeg googler etter cannabis kunnskap og google svarer tilbake med å ville selge hasjtest til bekymrede foreldre :P

https://test-deg.no/narkotest-2/

Den THC Multitest saken kunne jo vært spennende å kjørt i et forsøk.

Vår THC Multitest tester for fire forskjellige grenseverdier / cut off verdier.

De fire cut-off verdiene er 20, 50, 100 og 200 ng/ml.

nybgynner

Kan du ikke pr0ve med en halvgrammer om dagen? Det tilsvarer jo en ganske liten joint

Herremann

Har i flere år tenkt på det samme Herremann, men i motsetting til deg har jeg aldri fått ut fingeren.

Ideen kom etter google i lengre tid har prøvd å få meg til å kjøpe disse. Jeg googler etter cannabis kunnskap og google svarer tilbake med å ville selge hasjtest til bekymrede foreldre :P

https://test-deg.no/narkotest-2/

Den THC Multitest saken kunne jo vært spennende å kjørt i et forsøk.

Kjør på og gjør et forsøk du også :)

Kan du ikke pr0ve med en halvgrammer om dagen? Det tilsvarer jo en ganske liten joint

Jobb 8-10 timer om dagen + fritidsaktiviteter og andre forpliktelser etter jobb. Kveldsroen senker seg sjeldent for 22-23 på kvelden. Så legger jeg meg rundt midnatt..om jeg vaper et halvt gram på en time eller to så blir jeg zombie

nybgynner

Zombie er fint det da :p heheh

FrankB
On 7.2.2016 at 1:10 PM, nybgynner said:

1-2 gram om dagen et helt år er rimelig mye. Langvarig hasjbruk kan spores opptil 60 dager. Røyker du en gang i blandt så spores det som oftest ikke mer enn 4 dager

Sporingstid