Jump to content
Duck420

Kullfilter fra Mrs.green

Recommended Posts

Duck420

Hei alle sammen. Er det noen av dere som kjenner til kvaliteten pkullfilteret som heter "StankAway"? Det blir solgt hos mrsgreen.

Edited by Duck420

Hemmeligheten

Kjer det n er enda i vegfase, men virker som om det funker som det skal!

Sixpacing

Hei alle sammen. Er det noen av dere som kjenner til kvaliteten pkullfilteret som heter "StankAway"? Det blir solgt hos mrsgreen.

Ja jeg kjenner til de, og jeg har alltid fått god, Kundebehandling hos de, men jeg regner med att Kull filter, bør være så ferske som mulig, altså kullet i de, om de taper seg i kontakt med Luft eller, om de Faktisk holder på egenskapen,

Jeg vil tro att Kulle blir oppbrukt etter en Tid, men Stank Away er jo ett anerkjent merke, og ligner Rhino, men annet merke, jeg vil tro uten å ha prøvd selv att, man kan bore ut, popp naglene, og dra ut hylsa, fylle på reint nytt kull, slik att en kan bruke det gang på gang uten å måtte kjøpe de store, kollossene hele tiden, jeg vil anbefale folk, som har ett gammelt å prøve, for der de er poppa, kan man sette de sammen med en enkel karosseri skrue, eller poppe de på nytt, jeg vil anbefale og har tenkt å prøve selv med ett lite ett som er lite nok til å handtere å eksprimentere med. Men jeg skulle gjerne selv hatt svar på åssen det er med disse filtrene, om de taper seg under Lagring og hva man kan gjøre for å unngå det ???

kjella

Mrs. GREEN er absolutt å anbefale. Topp service! 

Frank420
På 29.5.2017 at 1.03, kjella skrev:

Mrs. GREEN er absolutt å anbefale. Topp service! 

Bryter litt med forum etikken når du kommenterer på så gamle posts uten å ha noe spesielt å si..