Alien86

historier

Long time no see, men har nye historier!

1: dette skjedde for to siden. Jeg ble med en rocker jeg kjenner ut pbyen og til han etterpfor rke. INSANE ting skjedde i hjernen min. Det fste var at han ville jeg skulle greie og flette het hans,som jeg gjorde. Jeg forsvant inni het hans som var LANGT,og skvatt som F n han plutselig sa "det kommer en fyr innom om en stund". Vi diskuterte the doors og det ble diskusjon faktisk men han lte noe nytt av meg (jeg = doors fan hele livet). Anyway..fyren er musiker og typisk nok skulle han brife med dette. Han fant gitaren,satte seg pgulvet og sang sanger han hadde laget selv. Jeg tenkte "oh jesus insane!" Han er veldig flink. Jeg li sofaen ogforsvant inni baphomet figuren hans pbordet og noen braser inn!!! (Jeg visste noen skulle komme men ikke hvem), jeg s mot da og d sto byens gangster nr 1!!! (Han er rapper og selvdigger og intens). Jeg sier " det er duuu!! Jeg veit hvem du er!!" han smiler sier han vet hvem jeg og er.

S.combo av to musikere som begynner lage galskap av en sang pluss et lilla romvesen ble eksplosiv. De var sbra sammen og jeg stirret pet svt tapesry me ufoer psom henger pveggen. Jeg prater med meg selv om sette og han rockeren hysjer pmeg! Jeg ble satt ut og trist men det gikk fort over n rapperen prater med meg. Husker IKKE hva vi pratet om men det var g, helt til rockeren kommer med negative kommentarer om min rke personlighet."Kan du bsre ve stille litt og ikke ve sspaced out??"

...jeg begynte misslike han og s han andre fyren reagerte og. Jeg gikk pbadet og der var det en illsint katt i dusjen. For et villdyr! Husker ikke smye mer for jeg har fortrengt det litt.

2: kjesten min bor i et gammelt hus og hv gang vi rker alene sovner han eller drar gj ett eller annet. Lyset er av noe som f meg til se ting! Jeg sitter pkjkenet og rker en stor feit joint alene, og tenker pfolk. Jeg fniser av ingenting og ser klokka pmikroen!...den ser shigh tech ut! jeg kjenner kribling pryggen og noe som stikker meg i bakhodet! "Nei slutt" roper jeg, og her fra det fjne "g det bra???"

"Hva gj du???"

"Jeg kommer snart...jeg d"

Uff...jeje tenker jeg og g mot stuen..setter meg i sofaen og ser en mann i dress stbak tvn...ja spelse! Jeg bryr meg ikke haha og sl pmtv. Jeg spiste opp alt godteret og laget en joint som skulle ve hemmelig..hehe klarte holde den hemmelig og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hva i f.. var det jeg akkurat leste?? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Norcan har problemer med å takle ÆØÅ når man poster fra mobil, dette er ikke et problem om man poster fra PC.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Uff! Har ikke pc. Mvel slette :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

hvordan slette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

interessant historie, du er ei dame og det var 2 karer som var musikerne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg er også veldig fan av The Doors :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Uff så dumt at historien min ble "knøvvlet til"..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå