KaosGartner

Nesten nybegynner

193 innlegg i emnet
On 15.5.2017 at 1:23 AM, dvahkk said:

Holy smokes! Dette så magisk ut

On 15.5.2017 at 8:10 AM, LHC said:

Det var lekre bilder du. Ser ut til å bli potente saker det der. 

On 15.5.2017 at 1:16 PM, SørLeandro said:

Ser helt nydelig ut Kaos!! 

On 15.5.2017 at 1:55 PM, jiffemann said:

Dude, you rock ! :D
Dette blir SÅ bra atte !!!

On 15.5.2017 at 11:03 PM, MaryJane420 said:

Pene trikomer og flotte buds :)

On 16.5.2017 at 2:31 PM, SixIxIx said:

Snadder , godt jobba! <3

8 hours ago, PoopEye said:

Gratulerer! Dette ser jo til og med bedre ut enn Karl Johan på 17. mai!

Blir spennende å se hva du får til med noen års erfaring til i sekken…

4 hours ago, Soilandcatsand said:

Nydelig :)

Takk alle sammen. Dette er en utrolig morsom hobby og jeg er helt forelsket i denne mystiske planten, er nesten sånn att jeg har lyst til å prøve resultatet selv :D 

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
55 minutter siden, KaosGartner skrev:

Takk alle sammen. Dette er en utrolig morsom hobby og jeg er helt forelsket i denne mystiske planten, er nesten sånn att jeg har lyst til å prøve resultatet selv :D 

Det vil jeg absolutt anbefale:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bare nesten? :p

Tror du burde fortelle litt om hvorfor du Dyrker. Det er informativt og utrolig romantisk 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
On 17.5.2017 at 10:38 PM, bornstellar said:

Bare nesten? :p

Tror du burde fortelle litt om hvorfor du Dyrker. Det er informativt og utrolig romantisk 

Hehe, bare nesten ja :p

Veit ikke hvor romantisk det er men .... Jeg dyrker til min syke kjæreste :) Folk med alvorlig epilepsi burde bare kutte ut vanlig medisin og begynne å røyke/dampe/spise cannabis ihvertfall for det virker, det har jeg sett selv.

Plantene har i dag stått 10 uker i blomst. Tror jeg begynner å se noen "Amber" trichs? Fristene å kutte de i dag men tror jeg venter en uke til? Hva syns dere?

880S9cG.jpg

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ser veldig fine ut, men er totalt umulig for oss å sjå korleis trichomesa ser ut, da må du ha kraftig lupe, og de er vanskelig å ta bilete gjennom.
Men at det nærmer seg er da ingen tvil om !

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det er en generell regel som sier at når man tror growen er ferdig så venter man 1-2 uker til :)

Eller ser det lekkert ut. Du demonstrerer at en god gartner kan få til mye med lite.

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Dårlige nyheter :( Kom hjem i går og oppdaget to gule bananer og antydning til baller og frø. Googla litt og fant ut at det eneste jeg kunne gjøre var å kutte og redde det jeg kan. Jeg tror jeg veit hva som har skjedd, har nok vært er strømbrudd hjemme i lysperioden. Klokkene på microen og ovnen blinket og måtte stilles på nytt for ca en uke siden. Det betyr at de faktisk kan ha vært uten lys i 8 timer. 

Alt oppi det triste er det mye positivt.

Jeg ga min kjære en liten porsjon saksehasj i går og det likte hun veldig godt.

Jeg ga røttene til hunden og han likte det veldig godt :) 

Siden de hadde blomstret så lenge og skaden skjedde nå nylig tror jeg det er et helt greit produkt.

Men det beste av alt er alt jeg har fått meg en ny hobby og fått masse god hjelp fra alle dere her inne så det er ikke lenge før Nesten nybegynner V2 dukker opp her :) Jeg legger ut litt bilder av resultatet i kveld. Jeg har ikke vekt så aner ikke hvor mye det ble :p

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Shit happens ! Godt det var så nærme slutten iallefall, nå må du bare cure det skikkelig, så blir dette godsaker ut av dette ! :D 

Gleder meg til å få følge med på fortsettelsen !

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Her er bilde av litt av resultatet :)

XishXTT.jpg

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Blir litt medisin det da:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja det ble litt medisin :) Men hun reagerer annerledes på grønt en på brunt. Aner ikke hvorfor men tror det har noe med strainen å gjøre eller kanskje selve sykdommen. Grønt har ihvertfall mindre "stein" effekt på hun. Hun blir egentlig bare trøtt. Men det er noe rart med hun uansett, hun kan røyke sinnssyke mengder og man kan ikke se det på hun :D Må være noe med koblinger i nervebanene pga epilepsi :D

Ga bort litt til en god venn og det funka veldig bra på han. 

xZ7JSa2.jpg

Hatt mye å gjøre på jobben i det siste men syns det var trist med tomt skap så jeg tok de stakkars stiklingene opp av jorden og skylte bort så mye jord jeg fikk bort og satte de i skapet. De viste tegn til for mye nitrogen? (Se bilde under) Tuppene bøyde seg ned og inn men har blitt bedre nå.

YhanVEp.jpg

Kan det være at Jeg ikke fikk bort all jord fra røttene? Uansett så trives de godt nå og det eksploderer med nye røtter. De gamle røttene er grå og triste mens de nye er hvite og friske. Blir bare litt lett bondage på disse siden jeg har latt de vokse fritt så lenge.

az15QJM.jpg

Driver å planlegger nytt skap med litt større kapasitet og bedre løsninger på alt det jeg gjorde feil med det første skapet. Kommer selvsagt en tråd om det snart :) 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fikk du veid det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Just now, bornstellar said:

Fikk du veid det?

Just now, bornstellar said:

Fikk du veid det?

Nei, har fortsatt ikke vekt :p 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Kjøkkenvekt på ebay. Jeg har en på veg k posten :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
6 minutes ago, bornstellar said:

Kjøkkenvekt på ebay. Jeg har en på veg k posten :) 

Jepp, jeg burde vel egentlig ha en :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fortsatt veldig mye å gjøre på jobb så ikke veldig aktiv her inne men ting i skapet går stort sett av seg selv, jeg må bare fylle på vann og næring (noe jeg burde gjøre i kveld) Er stor forskjell på røttene bare på 20 dager ca :) 

koOZWeB.jpg

PLnmoW5.jpg

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

velidg bra !!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fortsatt lite aktivitet fra meg her inne men det vokser godt i skapet og litt ute. Tok 3 stiklinger fra første grow og to av de står i skapet og en i potte ute. Alt går fortsatt av seg selv, jeg bare vanner og gir næring.

taAoLQf.jpg

9GwNwoA.jpg

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå