Chelsing

vil røyke

Hei alle sammen, 

er ny på siden. vet ikke reglene ennå. beklager om jeg bryter noe av reglene hvis dr  er noe :)

er i Rogaland område, trenger virkelig å røyke. hjellppp ;) kan ikke finne noen.

noen som kan hjelpe eller gi meg info hvor jeg kan finne.. kontakt meg SLETTET AV ADMIN

er 26 år gml forresten ;)

takker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Er ikke lov å spørre på forumet så direkte som du gjør med epost og alt. Spør purken de har jo massevis av beslaglagt vare. Vet ikke hva reglene er på freak men trur neppe du får hjelp der heller? Et generelt tips er å treffe folk og prate litt vagt og se om de skjønner hva du snakker om. Håper det hjalp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Og det at du er 26 år gammel har jeg vanskelig å tro siden det er 00 i epostadressen du skrev opp. Uansett så får du ikke hjelp her og du må prate med folk selv for å få tak i noe weed eller brunt. Bare pass på at du vet hva du driver med før du handler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

var du high, når du skrev dette eller? hvilke tall jeg skriver etter email-adressen kan ikke beskrive hvor gammal jeg er.

Fordi det er vanskelig å finne sånne folk her jeg kontakt noen her. kan ikke ta en anbefaling fra en pot head som deg, om å gå til purken om å få beslaglagt materielle. idiot.

Hypocrite shite motherfuckers. Det er lett, skrive mail, kontakt ...og gode anbefaling via epost som ingen kan se her inne, istedet for å vær rævholer.

fuck your page. am out

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Mangel på impulskontroll er sjeldent et godt karaktertrekk. Lykke til i fremtiden Chelsing. 

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det får en si, kan vel ikke forvente kvalitet fra en som driter i reglene med viten og vilje. Dette er såvidt jeg har forstått ikke et skittent hull på nettet hvor shady dealere samles. Heller et forum for cannabis entusiaster hvor man kan dele erfaringer,  spørre om råd og diskutere forskjellig rundt cannabis. :) 

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

@Chelsing

Dårlig comeback, dude. Det er ingen som var ekle mot deg, du fremstår som rimelig sensitiv og sutrete hvis du ikke tåler såpass etter et åpenbart regelbrudd.

Det er grunner til at reglene er slik de er. Om du føler deg hevet over reglene har du lite her inne å gjøre.

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Aiaiai. 
Først så tenker du at det kan være en regel men gidder ikke sjekke. Når det viser seg at det var en regel og noen sier i fra skal du fortsatt ha rett med å være en dust. Min gjetting er ikke 26 men alt er mulig. 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
På 3.11.2016 at 13.57, Nyancha skrev:

Det får en si, kan vel ikke forvente kvalitet fra en som driter i reglene med viten og vilje. Dette er såvidt jeg har forstått ikke et skittent hull på nettet hvor shady dealere samles. Heller et forum for cannabis entusiaster hvor man kan dele erfaringer,  spørre om råd og diskutere forskjellig rundt cannabis. :) 

Impulskontroll? Du vet ikke engang hvor i livet DU er.. og du vil gjette hvor i livet impulsivitet kan ta meg liksom.

Jeg er der jeg har drømt meg m å være. jeg er i fremtiden min med det jeg har drømt om. worry about your self.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
På 3.11.2016 at 18.04, Myy skrev:

Aiaiai. 
Først så tenker du at det kan være en regel men gidder ikke sjekke. Når det viser seg at det var en regel og noen sier i fra skal du fortsatt ha rett med å være en dust. Min gjetting er ikke 26 men alt er mulig. 

Ganja-- haha jeg har beklaget om jeg bryter noen lover før jeg spurte. og han/hun som svarte kom idiotisk med svar om å gå å spørre purken. så hvis du ikke kan se hvor samtalene går... da er det DU som er headfucked dust.

Endret av Chelsing

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg stemmer også for at du tar deg en tur ned på stasjonen!

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Akkurat nå, KenBB skrev:

Jeg stemmer også for at du tar deg en tur ned på stasjonen!

Da har vi en Idiot til. Brain freeezzze. haha. kom tilbake til gamle deg selv-pot head. er ikke Narkoman.. kanksje du er.. og er vant om å trygle purken om dop. 
 I LOVE THE HATE & HYPOCRACY IN HEAR.. its better than smoking weed!

Endret av Chelsing

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hva faen får du ut av dette? Du kan jo umulig forvente at folk skal behandle deg på en anderledes måte når du oppfører deg som en dritt.

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ironisk nok ser det ut til at denne "mannen" godt kunne behøve et hves. 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bare så ingen misforstår,  det er noe helsevesenet burde sørge for ikke Norcan.

7 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
På 11/7/2016 at 20.58, Chelsing skrev:

Ganja-- haha jeg har beklaget om jeg bryter noen lover før jeg spurte. og han/hun som svarte kom idiotisk med svar om å gå å spørre purken. så hvis du ikke kan se hvor samtalene går... da er det DU som er headfucked dust.

Headfucked dust? Reeeeaally? hahahaha. Av alle ting du kunne komme på gikk du for det? :P
Vis ikke du kan ta en spøk, for det åpenlyst for alle andre at det er kødd så er spøken på deg as. Kun en tulling hadde jo faktisk gjort det, eller trodd det var ett faktisk råd ;)

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Brukeren Chelsing er utestengt :)

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bra jobba SixIxIx  ,,,,,,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hmm, det er så mye trolling at jeg mistenker alltid slike folk som dette for å være troll..

Ingenting av det han sier gir mening though. Trolls pleier vertfall å tenke LITT.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
På 7.11.2016 at 20.55, Chelsing skrev:

Impulskontroll? Du vet ikke engang hvor i livet DU er.. og du vil gjette hvor i livet impulsivitet kan ta meg liksom.

Jeg er der jeg har drømt meg m å være. jeg er i fremtiden min med det jeg har drømt om. worry about your self.

du drømte altså om en fremtid med uendelig umodenhet og uten ordnings hvor du måtte tigge om røyk på ett internettforum? nei du det hørtes ut som en kjip drøm gutten min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

åja han blei utestengt, selvfølgelig humre, nei altså nå burde jeg følge litt med å ikke "adde" til flere måneder gammal shitposting når jeg endelig dukker opp her :I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hahaha! God underholdning!

God ban ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

jeg frykter det er samfunnet som lager enkelte av disse menneskene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå