bestegress

Avkriminalseringsforslag

32 innlegg i emnet
7 minutter siden, PoopEye skrev:

Noen har i det minste sterke meninger offentlig:

Svanemerk hasjen!

Er vel ikke så vanskelig å få til et svane stempel vel? Til og med ungdomsskoleelever har hue nok til å skrive lovgivingen…

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Forslaget mitt om legalisering gikk ikkje opp på LM, men mitt andre forslag om avkriminalsiering av bruk og besittelse av brukerdoser gikk gjennom, og er nå offisiel piratpolitikk. Vår politikk er nå helt konkret for avkriminalisering, imens AP, Høyre og dei, bare har vedtatt at de verste rusbrukerene skal få hjelp i stedet for fengsel. Så ikkje bli lurt, det er bare MDG og Piratpartiet som har ekte avkriminalisering på programmet,

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg vil også si, at mitt legaliseringsforslag av cannabis og psykedeliske substanser(MDMA,LSD og psilocybin) vil fremmes lokalt i eit fylkeslag, for så og bli fremmet videre til andre lokallag, og forhåpentligvis få nok støtte til å bli endel av det sentrale valgprogrammet.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Skuffet over at et parti som i all hovedsak er et parti som egentlig bare appelerer til folk som er opptatt av online privatliv ikke gjør noe får å skille seg fra de andre partiene på et område som har et mye større nedlsagsområde. Tror piratpartiet kommer til å gå på en smell til høsten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
På 5/25/2017 at 17.21, bestegress skrev:

Forslaget mitt om legalisering gikk ikkje opp på LM, men mitt andre forslag om avkriminalsiering av bruk og besittelse av brukerdoser gikk gjennom, og er nå offisiel piratpolitikk. Vår politikk er nå helt konkret for avkriminalisering, imens AP, Høyre og dei, bare har vedtatt at de verste rusbrukerene skal få hjelp i stedet for fengsel. Så ikkje bli lurt, det er bare MDG og Piratpartiet som har ekte avkriminalisering på programmet,

Venstre har også avkriminalisering i sitt valgprogram.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Og høyre har vel også det?

Alt i alt lover det det ganske godt synes jeg, bortsett fra Frp har vel alle partiene nå programfestet en retning fra straff til helse.

Personlig vil jeg bare få lov til å dyrke å røyke min deilige cannabis i fred. Og jeg har hverken bruk for hjelp fra politi eller helse.

Det er lite å be om synes jeg.

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå