Myy

Blomstrer hun?

• Lampetype (HPS/MH/CFL): CMH 
  • Wattstyrke: 315
  • Lampens avstand til plantene: Njaa, 20 cm eller noe
  • Lys-syklus(12/12, 24/0 etc): 18/6
  • Temperatur i rommet: i teltet 28 grader
  • Evt temperatur i medium: 
  • Luftfuktighet (sjekk både dag og natt): 35% & 40%
  • Ventilasjon (type vifte, kontinuerlig/periodevis?): 380m2 innsugnings vifte antar jeg, med kullfilter. kontinuerlig nå. 
  • Type og mengde medium (i liter): Jord, ca 14-16L. blandet med perlite og vermiculite. 
  • Næringstype (fabrikat): Biobizz
  • Blandingsforhold, næring: 1/4
  • Har du hull i bunnen av pottene?: ja
  • Alder på planten(e): 3,5 uker
  • Evt hvor lenge i blomstring: njaaa, snart en uke.
  • Høyde på plantene: 
  • Strain og produsent: Amnesia Haze fra Royal Queen Seeds.
  • Fra frø eller stikling: frø

Det jeg lurer på er egentlig om Amnesia1 har begynte å blomstre? hun stinker, ingen ny blader i midten som de andre og hun skyter pistils rundt seg. Normalt ? trodde hun var prepubertal, nå begynner jeg å lure på om hun blomstrer istedenfor :P 

De to første er Amnesia Haze2 og Pure Ak
    large.Screenshot_2016-12-30-07-28-14.jpeglarge.Screenshot_2016-12-30-07-27-14.jpeg

Og hun er sånn over hele, masse pistils og merkelige "skudd". 
    large.Screenshot_2016-12-29-21-19-54.jpeg
    large.Screenshot_2016-12-29-21-19-21.jpeg
Endret av Myy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Er noe som ser ut som mer enn preflowers, litt merkelig at lysene står på i 18/6 men du sier at de er nesten en uke i blomst… Kan kanskje hende at det ene frøet var auto frø som på noe merkelig vis ved uhell eller noe ble forvekslet  amnesia, eller at den var auto i utgangspunktet? Btw jeg tror den zoom funksjonen på telefonen er bare tull da objektivet sitter fast og det er forstørrelse av bildet i bestefall. Anyways det skader ikke med auto som blir ferdig før de andre plantene om det er tilfelle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Skjønner, mente som i at jeg kjører 18/6 lys syklus, men hun har stått i blomst i ca en uke, beklager om det var forvirrende. Og ja det var det jeg også trodde men nå i dag ser jeg tydelig at hun blomstrer :P Midten av toppskuddene blir sakte men sikkert om til blomst. ingen flere blader som kommer derfra. 
Faktisk så tenkte jeg det samme, at en auto har kommet i pakken min. For alle de andre vokser enda. Neida, om hun er auto så går det fint det. bare greit å vite hva som skjer med planten :P 
Det er ingen zoom funksjon, det er forstørrelses glass på mobilen xD har ikke noe annet for å nærbilder, hehe. men skal huske det. 

takk for svar MaryJane420.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Skrevet (endret)

1497385755031663607523.thumb.jpg.187b541fdff425b5e1e63c304ca316f0.jpgHei. Jeg har også et lignende spørsmål. Dvs, jeg er nesten helt sikker, men jeg ønsker bekreftelse på mistanken om at det har dukket opp en kar hos damene mine.. 

Endret av AceofHaze76
Bilde manglet.
1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Gratulerer...(ikke), det ble en gutt.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jupp, det blir nok en abort, om du ikke vl ha mye frø ! :D

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det var en enkel seremoni her i går, og den er nå på de evige jaktmarker..  

Takk for hjelpen med å få det bekreftet. 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå