xotia

weeden ga meg anfall eller hva det nå enn var.. vet dere hva det kommer av? PLEASE HELP

fy faen! for noen dager siden så røyka jeg weed med noen venner, flaskebong som vi hadde laget selv. han ene kompisen min tok bare noen trekk mens jeg tok en del. plutselig får jeg en helt syk ekkel følelse, hjertet mitt dunka helt sykt fort og hardt! trodde nesten at hjertet mitt skulle hoppe ut av kroppen.. også begynte jeg å svette skikkelig, jeg ble sykt dårlig. også begynte halsen og bli helt for jævlig, føltes ut som halsen min ble limt sammen inni og at jeg mista tunga mi.. sleit skikkelig med å svelge, også freaka jeg ut helt.. ble helt sykt redd og ba de ringe ambulansen sånn 15 ganger men de gjorde det ikke da fordi de skjønte jeg fikk noe form for badtrip eller at jeg grønna ut. men fy faen, det der er seriøst noe av det jævligste jeg har opplevd! vet dere hva det kommer av? har liksom røyka fleeere ganger før, med bong også. mye større doser! det her er andre gangen det skjer, helt sykt ubehagelig og vil jo fortsette å røyke men er så redd for at det skal skje igjen.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har kanskje noe med hva du har fått i deg av næring og vann iløpet av dagen? Husker selv jeg fikk en blackout for flere år siden, da det var bong og jointer før frokost.. Svetta som faen, hjertet banket sjukt fort og jeg gikk i bakken.. Er sikkert ikke noe å bekymre seg for :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Høres ut som et panikkanfall.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Definitivt ett panikkanfall. Anbefaler deg å ta en pause.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Slapphet, svette og rask puls fikk du pga blodtrykksfall. Det kan skje av og til, og det beste du kan gjøre er å legge deg flat på gulvet og vente til det går over. Jeg har fått det et par ganger når jeg var full før jeg røykte. Det du nevner med svelg er nok bare cotton mouth og noia.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

For det første så vær så snill, legg de råttne flaskebongene på hylla, det er IKKE sunt og røyke oppvarmet plast, er billig drittglass hos f.eks scorpius om du er gnukk, det du prater om kalles rett og slett på god gammel norsk og "grønne". Det har med toleranse og blodsukker og gjøre, som noen nevner over her så kan man få litt lavt blodtrykk av å røyke i blandt, da thc åpner blodårene veldig :)

Men satser å på att det kansje hadde noe med å gjøre med en ung mann med litt lite mat i magen å.

Husker for en god stund siden da jeg også var ung, da en kompis med tom mage grønna ut midt på gårdsplassen på anker hotel(før de pusset opp), La seg oppå en snøhaug med lommene full av hasj og mente vi skulle "la han chille der" når han kom til seg selv, håhå. Har skjedde alle en gang, bare vær litt forsiktig med intaket og spis godt først, husk att cannabisrøyking ikke er en konkuranse eller noe slags chug-chug-brah machogilde ala "sportsdrekking".

Mvh!

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Muligens syntetisk? + Det Bamse303 skrev " det er IKKE sunt og røyke oppvarmet plast".

En kompis av meg røyka noe "Spice" og endte opp med at han trudde 3. verdenskrig starta for noe timer siden, og prøvde til slutt å ringe fattern sin (Heldigvis tok noen telefonen fra han)

Kanskje litt sen svar.. Er ny til forumet! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

På 8.2.2017 at 22.21, SerpentBlazer skrev:

Muligens syntetisk? + Det Bamse303 skrev " det er IKKE sunt og røyke oppvarmet plast".

En kompis av meg røyka noe "Spice" og endte opp med at han trudde 3. verdenskrig starta for noe timer siden, og prøvde til slutt å ringe fattern sin (Heldigvis tok noen telefonen fra han)

Kanskje litt sen svar.. Er ny til forumet! 

Velkommen til forumet da, litt lite liv her om dagen så jo flere jo bedre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå