Gå til innhold
Bergenser

Bestilling av frø

Recommended Posts

Bergenser

Hei, jeg hadde tenkt å bestille frø. Men var ikke helt sikker hva som er den beste siden bestille fra. Jeg så på nordenseeds.com men lurer vis disse her er trygge bestille fra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
CannaPe

Bestiller somregel fra high supply. Har aldri hatt noen problemer med dem jeg hvertfall :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bergenser

jeg er ny til dyrking av cannabis. eg lurte hva det sikreste var å bestille fra. har hørt sverige og vis noen kan forklare hvordan eg kan få en stealth package og bør eg bestille til min egen adresse? har egentlig ingen andre steder å sende det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Adrian77
19 minutter siden, Bergenser skrev:

jeg er ny til dyrking av cannabis. eg lurte hva det sikreste var å bestille fra. har hørt sverige og vis noen kan forklare hvordan eg kan få en stealth package og bør eg bestille til min egen adresse? har egentlig ingen andre steder å sende det

Sverige og Danmark skal være det tryggeste med tanke på å få det gjennom tollen. De aller fleste sender i diskret forpakning, men les evnt Q&A om frakt/levering om du er usikker. Har du en kompis som bor i en "ren leilighet" så er det tryggere å sende dit. Hørt om flere som har hengt opp fake postkasse og sendt dit også. Mange muligheter. 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bergenser
23 minutter siden, Adrian77 skrev:

Sverige og Danmark skal være det tryggeste med tanke på å få det gjennom tollen. De aller fleste sender i diskret forpakning, men les evnt Q&A om frakt/levering om du er usikker. Har du en kompis som bor i en "ren leilighet" så er det tryggere å sende dit. Hørt om flere som har hengt opp fake postkasse og sendt dit også. Mange muligheter. 

vell jeg ville sagt min leilighet er ren. har ikke noe ulovlig i huset akkurat og har aldri bestilt slike ting før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
skogtrollet

Nordenseeds skal være legit. Du kan betale med bitcoin og Sverige anses å være et relativt trygt land å bestille fra.

Det beste er å kjøre til Sverige og plukke opp forsendelser poste restante.

Endret av skogtrollet
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bergenser
13 minutter siden, skogtrollet skrev:

Nordenseeds skal være legit. Du kan betale med bitcoin og Sverige anses å være et relativt trygt land å bestille fra.

Det beste er å kjøre til Sverige og plukke opp forsendelser poste restante.

jeg har ikke bitcoin er det ingen steder man kan betale med Paysafe card/paypal eller noe lignende

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
skogtrollet

De som selger cannabisfrø har ikke stabil tilgang til elektroniske betalingstjenester. 

Progressive frøbanker tilbyr betaling med bitcoin. Men det vanlige er dessverre bankoverføring og cash in mail.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bergenser

jeg bestilte fra high supplies nå e det bare vente :D da blir det dyrking om en stund

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
EbolaKush

Kan jeg spørre om hvordan dette gikk? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Den Andre Giraffen
På 1.3.2018 at 11.23, EbolaKush skrev:

Kan jeg spørre om hvordan dette gikk? 

Gikk nok dårlig mtp at det er ett år siden:hmpf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå