zarepta

Skummel besllutnig?

Jeg er inne i en fæl tørke per dags dato.
Mitt problem er at jeg ikke kjenner noen dealere her i Oslo (jeg er 60, så mine venner er ikke på mitt plan lenger., sånn som på 70-80 tallet. Jeg har ikke helse til å gå på gata lenger, for å få mine deiliheter. Nå har jeg også problemer med å dyrke pga. at jeg bor i blokk, og at naboene ymtet frempå at det luktet we¨ed i nærheten av meg, så jeg har ikke dyrket siden i fjor.
Jeg har nettopp bestilt h*asj fra Ungarn for ganske mye penger, og er redd for å bli bøffa. Er det noen som har eraring med Ungarn?
Siden jeg gikk tom, har jeg hatt uuholdelige smerter og sover neste ikke pga dette. Fastlegen min har stanset smertestillende og dia.ze.pam, så jeg er helt desperat.
Jeg tør ikke dyrke mer, nå, selv om jeg har se@eds
Jeg ønsker ikke kontakt med dealere, men skulle gjerne truffet noen som er i samme situasjon som meg for å dele erfaringer.
Jeg er veldig sky, og det er derfor jeg skriver her, men jeg føler meg alene med smertene.
Ville satt pris på hjelp, for smertene tar livet av meg.
Takk.
-Z

Endret av zarepta
skrivefeil og litt andre feil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvor er det du har bestilt hasj? Det er stor sjanse for aa bli lurt, mulig du faar ingenting. 

Hvis du skal bestille, saa maa du bruke en escrow i "darknet" og kjope med bitcoins. Dette krever litt teknisk innsikt. Men faar du det til saa kan du bestille innenlands faktisk, ganske trygt. 

Ellers saa tror jeg i oslo saa er det mange ute i gatene, tror jeg, som selger om nettene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hasj fra ungarn tror jeg er en dårlig ide, ettersom jeg kjenner ett par fra Ungarn har jeg hørt det er ganske råttent kvalitetsmessig, immodium funker som smertelindrende preparat om du drikker hvit grapefruktjuice og det funker som en mild maoi hemmer, men trå forsiktig og dette er ikke noe jeg "anbefaller" deg, det jeg anbefaller et att du kjøper ett bedre kullfilter, det er betraktelig mye mer alvorlig og "importere narkotika" enn å dyrke det i små mengder til eget bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå