Jump to content
Sign in to follow this  
Dr.Cannabis

Gjøre mitt første forsøk på "Rosin"

Recommended Posts

Dr.Cannabis

Hei alle sammen!

skal i løp av neste uke skaffe noe pjall, "brunt" å gjøre et forsøk å to me den såkalte "Rosin" metoden.

Poenget er, jeg blir nødt til å kjøpe en rettetang, vil såklart kjøpe den billigste og rimeligste å fant denne på elkjøp https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/rettetang/S1005/remington-rettetang-s1005 til en pris fra 299,-

Er den å anbefale eller har dere noen andre metoder eller rettetanger som funker bedre? den som jeg linka til kan justere temperaturen helt opp til 230 grader

å når de kommer til alt jeg trenger så er det vell bakepapir,rettetang,barberblad (eller noe lignende)

Er oljen/waxen du får av rosin metoden bra å vaporisere? å er ikke denne typen olje/wax veldig potent?

Har slutta å røyke tobakk å vil minst mulig blande godsakene med tobakk, derfor har jeg kjøpt meg en vaporizer pen, som kalles "E-n joint 3 in 1" Problemet me den at den får maks plass til cirka 0,15g med hasj og synes ikke den gir noen spesielt gode trekk, når jeg bruke hasj. Men å vaporisere olje/wax skal visstnok være bra såvidt jeg har forstått. Å i og med at olje/wax er mye mer potent så trenger man mye mindre plass, pluss det er sikkert lettere å vaporisere olje/wax en hasj? I og med at det er mye renere å mindre plantematerialle en hasj

hvor mye kan en forvente fra 1 eller 2 gram bruning? kommer jo såklart an på hvor mye olje den innholder men tenker sånn "Cirka"

Å hvor bør en oppbevare oljen/waxen?

Edited by Dr.Cannabis