Magnum

Spinmidd

Skrevet (endret)

Hva er den beste måten å bli kvitt spinmidd på,hva kan jeg bruke? 

Endret av Magnum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Skrevet (endret)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Rovmidd lever av å spise spinnmidd og skader ikke planten. De dør når det blir tomt for byttedyr. Hør med et gartneri om de kan bestille for deg.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
22 timer siden, PoopEye skrev:

Takker for svar!  Men hvordan får jeg lagt varer i handlekurven hos PG?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Skrevet (endret)

De er ikke så skarpe på webløsninger og fått seg fullstendig fungerende webbutikk ennå, men de fikser det meste på mail.

Rovmiddtipset er vel kanskje det mest miljøvennlige, men jeg vet ikke hvordan de funker, rovmidden skal vel også ha seg et siste måltid…

Endret av PoopEye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
8 timer siden, PoopEye skrev:

De er ikke så skarpe på webløsninger og fått seg fullstendig fungerende webbutikk ennå, men de fikser det meste på mail.

Rovmiddtipset er vel kanskje det mest miljøvennlige, men jeg vet ikke hvordan de funker, rovmidden skal vel også ha seg et siste måltid…

Takk for svar!

Har bestilt rovmidd bla, og slik jeg har forstått det så dør rovmidden etter at siste spinnmidd er spist da det er spinnmidd som er næringskilden. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jupp, så da har du både spinnmidd's og rovmidd's skjebne og død på din samvittighet og din Karma er evig fortapt ;-P "Gjør mot andre det du vil at de skal gjøre mot deg!"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

De vil alltids lønne seg å kjøre rovmidd 2 ganger, for om de lever på hevr sin side i rommet så kan problemet komme tilbake.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå