dainol

beste plassen å få tak i frø?

Jeg er ny når det kommer til dyrking. er klar til å gro men mangler kvalitetsfrø.

jeg vurderer og bestillte fra nettet, med en såkalt stealth løsning.  vil gjerne høre om erfaringer fra slike nettforhandlerer, er de til å stole på?

vurdere å kjøpe fra denne forhandleren : https://sensiseeds.com/en/autoflowering

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sensiseeds er en anerkjent frøbank, men å bestille frø fra Nederland er ikke lurt siden de ofte blir stoppet i tollen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

er nederlansk selskap, men de sender fra UK :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Skrevet (endret)

Kjøper av http://www.ilovegrowingmarijuana.com/.

Meget bra genetikk og erstatter frø tatt i tollen. Nederlandsk selskap, men sender fra Sveits.

Evt gå for en dansk frøbank.

Endret av OGrow

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
1 time siden, dainol skrev:

er nederlansk selskap, men de sender fra UK :)

UK er heller ikke så bra, DK er det sikreste. Men frø kan bli stoppet uansett, så det er risikosport å få sendt det til egen adresse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

ikke så lett å bestemme seg, har allerede blitt straffet av politie for kjøp av cannabis på det mørkenettet. fikk 10000 i bot og 2 års prøvetid med 30 dagers fengsel om jeg bryter prøvetiden.

går for Sensiseeds om ingen vet om noen som har bedre stealth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
5 timer siden, dainol skrev:

ikke så lett å bestemme seg, har allerede blitt straffet av politie for kjøp av cannabis på det mørkenettet. fikk 10000 i bot og 2 års prøvetid med 30 dagers fengsel om jeg bryter prøvetiden.

går for Sensiseeds om ingen vet om noen som har bedre stealth

Bestiller du fra Sensiseeds til ditt eget navn/adresse og du har blitt tatt for netthandel med narko tidligere er du nesten garantert å bli tatt igjen. Hvis ikke du vil lage mer trøbbel for deg selv, synes jeg virkelig du skal overveie andre og sikrere metoder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Skrevet (endret)

9 hours ago, LHC said:

Bestiller du fra Sensiseeds til ditt eget navn/adresse og du har blitt tatt for netthandel med narko tidligere er du nesten garantert å bli tatt igjen. Hvis ikke du vil lage mer trøbbel for deg selv, synes jeg virkelig du skal overveie andre og sikrere metoder.

frø fra tidligere planter av god kvalitet?  hvis ikke blir det harrytur

Endret av dainol

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
1 time siden, dainol skrev:

frø fra tidligere planter av god kvalitet?  hvis ikke blir det harrytur

Høres bra ut. Du kan jo bestille fra sensiseeds til poste restante i Sverige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå