Narsår

Cannabis Cup 25. - 26. juni 2017 - Amsterdam

Hei! 

Jeg har tenkt å dra på Cannabis Cup 2017 i Amsterdam i juni. Det er to år siden sist de arrangerte cup. De har litt nye vind i seilene :D

Forslår følgende:

Vi møtes ved et gitt sted, alle vi Norcan gjengere som frister seg til arrangementet.  

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
19 timer siden, Narsår skrev:

Hei! 

Jeg har tenkt å dra på Cannabis Cup 2017 i Amsterdam i juni. Det er to år siden sist de arrangerte cup. De har litt nye vind i seilene :D

Forslår følgende:

Vi møtes ved et gitt sted, alle vi Norcan gjengere som frister seg til arrangementet.  

Jeg hadde sett feil gitt. Det er Medicinal Cannabis Cup som avholdes på de nevnte datoer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Synd.. De tar jo helt av i USA med Cannabis cups. Føler de har en ny hver måned. Følger High Times på Instagram, å de legger ut så mye kjekt fra de forskjellige cupene. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

De er store på å utvikle ny strainer i USA! De har hatt medisinsk marihuana i CA siden prop. 420 på tidlig 2000-tallet. Colorado legaliserte rekreasjonell bruk blant voksne i fjor. Cannada gjør cannabis til lovlig salgsvare i 2018. De har tenkt å bruke 2017 til å finne svar på problemstillinger som kjøring i påvirket tilstand, påvirkning på arbeidsplassen osv..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå