Jump to content
viksvaks

Selvanning / fattigmanns hydro

Recommended Posts

viksvaks

Beklager for dårlig tegning gjort på en tab

benyttnnhevertprinsippet og erstatt slangen med en bomullsremse fra for eksempel en oppklippa tskjorte

Benytter mann en 1,5 liters flaske i vanner den ca 0,5 l pr uke. Benytt gjerne flere flasker v behov

Uten navn.png

bornstellar

Min plante drikker 50 liter vann i uka.

• Like 1

cannawiz
På 6/15/2017 at 21.46, bornstellar skrev:

Min plante drikker 50 liter vann i uka.

Lol, mine drikker ca 15 liter hver I uka å de er svææære I 18l potter å drikker max, alltid dyrka I jord da så vet ikke greiene om du har hydro, men 50l drikke I uka på eeen plante høres drøyt ut:p hehe

bornstellar
5 timer siden, cannawiz skrev:

Lol, mine drikker ca 15 liter hver I uka å de er svææære I 18l potter å drikker max, alltid dyrka I jord da så vet ikke greiene om du har hydro, men 50l drikke I uka på eeen plante høres drøyt ut:p hehe

Hehe det var under den verste blomstringen. 24l potte og ingen begrensninger i størelse. Hun var nok 1m i diameter. 

Det hadde ikke vært plass til to slike i teltet mitt på 1.2x1.2m

Freeman
55 minutes ago, bornstellar said:

Hehe det var under den verste blomstringen. 24l potte og ingen begrensninger i størelse. Hun var nok 1m i diameter. 

Det hadde ikke vært plass til to slike i teltet mitt på 1.2x1.2m

Det var akkurat det som slo meg da jeg så bildene dine også. I begynnelsen sto det et par andre planter der, kanskje tomater, men de måtte visst vike plassen etterhvert som planten din gradvis overtok hele teltet. Virkelig et syn for øyet, den planten. Familietelt neste?

bornstellar

Haha nei, neste gang blir det ei mindre plante og kanskje to. 

Jeg vil dyrke ei som funker som sovemedisin og ei som er bra for adhd. Jeg er sammen med ei jente som lider av både insomnia og adhd. Medisinene funker bra på henne, men hun ønsker et alternativ som ikke tar kreativiteten og søvnen hennes. 

Jeg tenker at hvis jeg kan hjelpe henne med dette, så er det verdt risikoen. Blir muligens en helsereise til Amsterdam i høst for å identifisere strains til henne.