Jump to content
Sign in to follow this  
Slashback

Plagron vs Canna

Recommended Posts

Slashback

Skorpius har fått inn igjen jord og nøring, jeg har ventet i tre år, det første året skulle det være rett rundt hjørne, det andre året la de seg flat og sa de ikke viste, det tredje året gikk de konkurs og nå når de har åpnet med nytt navn og det ser ut til å komme deg.

Det var en privatkunde som hadde Plagron som preferanse og derfor var det bare det merkde de tok inn.

Jeg orker ikke gå gjennom plagron sin produktbeskrivelse for å få med meg alle navn. Alt er for jord, boilogisk og ekologisk nering, PK13/14/, Rhizotonic erstatning, Cannazym erstatning, BioBoost erstatning, PH+/-, jorden er av den billigste typen fra Plagron.

Jeg har ssett meg lei av å bestille på nett, men samtidig har jeg sverget til Canna sin ekologiske nering (jeg har brukt mange forskjellige profusenter før jeg fant den).

Er det noen som har personlig erfaring med Plagron, er den tilsvarende Canna sin? Jeg føler iallefall jeg må gi den ett forsøk.

EDIT:
Jeg ser nå at inlegget mitt kom i helt feil subforum, kan noen være så snill og flytte det til riktig plass :)

Edited by Slashback

Slashback

Dette innlegget skulle ikke under "innendørsdyrking Hydro" men "innendørsdyrking Jord".
Dette er Plagron sin serie for soil.