bornstellar

Valg av strain til neste grow. (indica)

Så, min vakre C99 er inne i sine to siste uker og det er snart på tide at jeg velger hva jeg skal dyrke neste runde.
Tanken var tidligere at jeg skulle dyrke Holy Grail Kush som jeg allerede har frø til, men etter å ha lest en del så får jeg vite at denne stinker noe helt hinsides og jeg vil derfor ikke ta sjansen, selv med kullfulter.
Jeg har også frø til Girl Scout Cookes Auto, men denne skal også stinke noe jævlig så den går også ut. 

Tanken er at jeg vil ha en strain som er ganske det motsatte av C99 som skal være Sativa dominant og ikke akkurat noe å sove på. Jeg dater for tiden ei herlig jente som har en del søvnproblemer, samtidig som at hun er positiv til cannabis både for sport og for medisin. Det får meg til å tro at jeg kanskje kan kombinere hobbyen med et litt mer hellig mål enn bare å ha det morro.

Så til kriteriene. 
Lite odør
Dugelig yield
en skikkelig kvalitetsstrain siden jeg dyrker lite og legger mye energi og tid i hver grow.
Helst en skikkelig komafremkallende sak som funker på insomnia.
Gjerne CBD dominant.
Reagerer godt på topping og/eller LST siden jeg foretrekker en lav og brei plante til teltet mitt.

JEg har sett på den originale Northern Lights og så vidt jeg kan forstå så kan denne passe godt til dette formålet? Noen tanker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Northern lights skulle være midt i blinken.så vidt jeg kan lese meg frem til er Dr. Atomic sine NL frø bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Akkurat nå, LHC skrev:

Northern lights skulle være midt i blinken.så vidt jeg kan lese meg frem til er Dr. Atomic sine NL frø bra

I følge leafy så virker ikke dr.atomic sin versjon å være helt det jeg søker med tanke på søvn, men jeg skal sette meg mer inn i det :) Takk

https://www.leafly.com/hybrid/atomic-northern-lights

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det er ei klone som jeg har eksperimentert med. Toppet og trimmet en haug med ganger for se hvordan hun reagerer. Kaster henne når jeg høster den store siden jeg trenger teltet til å tørke, men det har vært kjekt å bruke henne for å lære litt ekstra.

Dette forslaget er nok litt annerledes enn hva du forventer deg, men: Hva om du tok denne fine planta du allerede har og satte henne ut i naturen og lot henne få litt blåkorn og tok en titt på henne når du kom tilbake fra din reise, og da kanskje fikk en positiv overraskelse? Er det ikke litt synd å bare avlive en frisk og fin datter uten å ha latt henne få sjansen til å bli produktiv bare for dine eksperimentelle erfaringers skyld?

Og om du ikke gidder bry deg for egen del; sette henne ut langt vekk et sted og post GPS- kordinatene her så kanskje det er noen som vil adoptere og vet å ta vare på henne og som har lyst på en skattejakt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Akkurat nå, PoopEye skrev:

Dette forslaget er nok litt annerledes enn hva du forventer deg, men: Hva om du tok denne fine planta du allerede har og satte henne ut i naturen og lot henne få litt blåkorn og tok en titt på henne når du kom tilbake fra din reise, og da kanskje fikk en positiv overraskelse? Er det ikke litt synd å bare avlive en frisk og fin datter uten å ha latt henne få sjansen til å bli produktiv bare for dine eksperimentelle erfaringers skyld?

Og om du ikke gidder bry deg for egen del; sette henne ut langt vekk et sted og post GPS- kordinatene her så kanskje det er noen som vil adoptere og vet å ta vare på henne og som har lyst på en skattejakt?

haha, jeg likte den siste der. Jeg bor dessverre i en del av landet som har hatt kanskje tre dager over 20 grader i år og nesten ingen sol, men jeg skal se meg rundt om jeg finner et sted som kan fungere. 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hva med Mr. Nice Ortega ?

Kryss mellom NL #1 og #5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Skrevet (endret)

Den var ikke dum. Fant den på seedsman også. 

Skal ta kontakt med mr. Nice og høre med dem om odør. Hvis den ikke er så ille så tror jeg at det blir ortega. 

Endret av bornstellar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, jeg såg det jeg også. Hjelper visst å vegge i kun tre uker. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ikke la frykten for lukt stoppe deg fra å dyrke gode strains! Hvis det lukter er det filteret ditt det er noe feil med, ikke strainen :)

Hva med Maple Leaf Indica, Deep Chunk eller Aunt of Farouk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
14 timer siden, SixIxIx skrev:

Ikke la frykten for lukt stoppe deg fra å dyrke gode strains! Hvis det lukter er det filteret ditt det er noe feil med, ikke strainen :)

Hva med Maple Leaf Indica, Deep Chunk eller Aunt of Farouk?

Bare jeg som fikk en støkk i meg forrige dagen. Kompis kom på besøk og kommentere lukten i leiligheten. Teltet mitt var åpent, men jeg ga blaffen fordi det luktet nesten ikke noe for meg. Tullete jeg vet. 

Gode forslag, likte egentlig alle tre. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå