Soilandcatsand

Urin prøve spørsmål.

Jeg vurderer å ta en urinprøve i slutten av juli i forkant av en sak som snart skal opp for retten.

Litt om mitt inntak den siste tiden:

- Nesten daglig fra sommer til jul 2016. Så pause i 14 dager. Så daglig fra januar til juni 2017. Pause i 5 dager i juni. Daglig igjen til 1 juli. Har nå vært nykter i snart 3 uker. Testen må tas om noen dager.

Hvilke erfaringer har dere? Hvordan er muligheten for å pisse reint? Og finnes det tester man selv kan ta?

Setter pris på tilbakemeldinger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har ingen egne personlige erfaringer å skryte av, men burde ha en aning peiling for det. Tre uker avhold etter det mønsteret du beskriver, burde ha vært nok med en hårfin margin, men det er mange faktorer som spiller inn for hvor mye THC-syre som er lagret og hvor mye som er blitt fjernet, THC-syre kan i verste fall spores opp til 30 dager i urin, lengre i hårprøver. Aktivitet og gjennomspyling av urin er en tung faktor. Noen sier detoxiering ved å drikke en mengde vann over lang tid hjelper, noen bruker til og med sterk diuretika, men viser prøven at kreatinin er lavere enn 1,7 mmol/L går alarmen, så man bør ikke drikke en masse vann like før prøven leveres.

Tester du kan ta selv : kr 45.- 320.-

https://test-deg.no/narkotest-2/narkotikatest-42/thc-multitest-hasj-test-179.html

https://www.apotek1.no/produkter/narkotikatest-6-test-1stk-922164p

https://www.vitusapotek.no/narkotikatest-6-test-med-beholder/p/922164

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg håper det rekker men usikker. Jeg stikker på apoteket i morgen og forsøker å ta en slik narkotest.

Takk for svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Problemet for din del er at et positivt resultat hos legen kan koste deg sertifikatet. Med mindre du har et meget godt forhold til legen din ville jeg tenkt meg om et par ganger.

I verste fall kan THC-metabolitter bli liggende i flere måneder. Fettprosent, metabolisme osv spiller selvfølgelig mye inn her. Jeg er langt ifra tykk, men fikk utslag 3 mnd etter siste inntak. 2 uker senere var prøven ren. Jeg har også snakket med andre som har hatt lignende opplevelser.

Du kan selvfølgelig teste deg selv på forhånd, men testlab'en som helsevesenet bruker har nok høyere følsomhet enn det som selges over disk.

Fysisk aktivitet er bra, men en bieffekt er at THC-metabolitter skilles ut i blodet, lurer på om dette også gjelder urin. Dette kan påvirke testresultatet i negativ retning, så ta det med ro et døgn hvis du velger å avlegge prøve hos legen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvis du øker fysisk aktivitet så vil du forbrenne fett og på den måten skille ut slikt i blodet. 

Leste en gang at en person daua fordi han gikk på slanking og skilte ut giftstoffer i blodet som ellers låg harmløst i fettet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå