Jump to content
Sign in to follow this  
Bamse

Lærling - LBD - Learning by doing

Recommended Posts

Freeman
8 hours ago, LHC said:

Det er riktig at mye av den informasjonen som finnes er på utenlandske nettsider og tilpasset forholdene der. Så må man være litt kreativ da...Det meste er jo likt, bortsett fra tilgang på spesifikk amerikansk gjødsel og jord.

Det er godt du er litt paranoid, det er viktig hvis du ikke vil bli tatt. Så lære å dyrke av pushere (som man nok er hvis man har fått ubetinget) er def ikke en god ide.

Jeg vet ikke om du har lest på den her siden, det er vel den beste jeg har funnet så langt: http://www.growweedeasy.com/

Ja, jeg tipper at hvis man er i et miljø der det nærmest er vanlig at enkelte sitter inne osv., så kan det jo fort være at man driver med annet enn bare cannabis også, skulle man tro.

Ellers så har jeg vært en del inne på linken du henviser til, ja. Mye nyttig informasjon der.

Bamse

Kjekt å se at dere holder liv i tråden! Dere har mye god kunnskap å komme med ser jeg. 

Enig i det at man må ofte oppsøke et visst miljø for å komme til dyrkere. Synd!

Men det er akoratt slike som oss, akoratt slik som dere skriver det her. En rasjonell sunn fremtoning til "produktet" og måten det gjøres på. Det er slike personer vi ønsker å møte, enig? 

Grave det ned i hagen?? Det er som å banna i kirka! Men jeg syns det oser integritet. Du kunne lett solgt det og tjent gode penger. Du valgte å la være, det synes jeg det står i respekt av og at helt sikkert andre kan lære av. ikke minst kan politikerene vedkjenne oss denne integriteten og tillitten. 

Jeg har aldri dyrket selv i praksis, men jeg har god kunnskap om temaet og har lest og lest i 8 år. Det er mye rusk på nettet om dette, det er sant. Men jeg opplever at man kommer til et punkt der man har lest så mye at man ser et mønster og har evne til å konkludere selv. Da kan man også si, dette er bullshit, fordi flere faktorer er usannsynlige eller vise versa, noe er sannsynlig basert på flere faktorer. 

Jeg håper jeg en gang for muligheten til å treffe likesinnede som dere. Takk for det dere gjør!

Nå gleder jeg meg til å sjekke ut linken som ble postet ;)

/B

Edited by Bamse
  • Like 1