Lyktestolpe

Bongtrekk

Hei jeg har røyket en del på bong også i det siste så har skrapp begynnt å feste seg på leppene mine etter vært trekk, det har aldri skjedd før. Er det noe jeg bør bekymre meg for? Ingen andre jeg har snakka med har hørt om noen andre det skjer med. Jeg bruker å drikke etter et trekk men noen ganger blir jeg "svart" som jeg kaller det. Når skrappet blir igjen på leppene eller kommer på glass kanten etter jeg har drukket. Har det skjedd hos noen av dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Er det en skikkelig Bong du har, eller mer en slik flaskebong av tvilsomt opphav?

Jeg har ikke røykt noe bong selv, men har av og til hatt enkle slike flaskeoppsett som en kompis sto for. Der så jeg at noe sot - altså ikke røyk - men sot samlet seg opp. Denne soten la seg litt på leppene. Kanskje et dumt spørsmål, men har du prøvd å vaske bongen godt? Man skulle jo tro det var sot, ikke sant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Vasker bongen godt det er en glassbong av highline collecsionen. Usikker på om det er røret det er noe galt med eller selve bongen eller meg?..

vasker den godt jevnlig. Å det er skrapet kind of som blir igjen på leppene tunga, etter vært trekk. Å det smaker helvette. Aldri skjedd før bare mere å mere i det siste bør jeg være bekymret?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Forsøkt å desinfisere? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Høres ut som om bongen din trenger en skikkelig dyprens.

Noen sverger til alkohol, salt og zalo, andre vann og klor, eller sitronsaft og eddik, selv er jeg tilhenger av rensemiddel til kaffemaskiner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Den er nyvasket å heilt skinnende ren men lell så blir det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det var rart. Hva er det du røyker inni der, da? Jeg bare kom til å tenke på det som noen nevnte her på forumet om innkjøpte varer som var av dårlig kvalitet og muligens blandet med diverse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bruning, har prøvd en del forskjellige typer å blir svart av skrap på alt lell 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har samme problemet. Må på en måte skrape litt over for å løsne dritten som fester seg. Har tenkt det kanskje var siden jeg har litt over gjennomsnittet store lepper, men who knows. Så veldig teit ut en periode når jeg ikke var helt klar over det, men nå har det blitt en vane å skrape litt vekk hvis jeg røyker bonge eller pipe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå