Pvpalltheway

Veldig antisosial, søker nye venner!

Hei! Er ei jente på 19 år som sliter med å finne venner med felles interesser som faktisk gidder å gjøre det jeg liker! Alt innen gaming til å bare chille med youtubevids, og selvfølgelig røyker. Ta gjerne kontakt hvis du har det kjedelig i helgene, det har hvertfall jeg! Ps; bor i Buvika, men kan strekke meg til Orkdal-Trondheim!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei! Jeg var under inntrykk av det motsatte, at de har blitt en økende treng med mer gaming, chilling og youtube video? Jeg bor kanskje milevis unna så, de kan være det ikke gjelder der du bor. Ellers elsker jeg å bli kjent med nye mennesker og jeg tror du vil finne mye interessant her inne på forumet. Nye venner kommer fort, oppfordrer deg til å delta aktivt på forumet. 

Vi snakkes

/B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
1 time siden, Bamse skrev:

Hei! Jeg var under inntrykk av det motsatte, at de har blitt en økende treng med mer gaming, chilling og youtube video? Jeg bor kanskje milevis unna så, de kan være det ikke gjelder der du bor. Ellers elsker jeg å bli kjent med nye mennesker og jeg tror du vil finne mye interessant her inne på forumet. Nye venner kommer fort, oppfordrer deg til å delta aktivt på forumet. 

Vi snakkes

/B

Takk du! Tja, eneste måten å vær sosial på her i trøndelag er å være dritings hver helg, noe jeg absolutt ikke foretrekker. Har så å si gidd opp på mine andre "venner", siden det alltid må være alkohol for å gjøre noe sammen. Får håpe det dukker opp noen gjennom denne sida!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Wow, dette er jo fantastisk. Ikke fordi du ikke finner noen eller har gitt opp dine venner. Men, der er du jo! De du sa nå var som om jeg skulle sagt det selv! Det er et seriøst dilemma, hva gjør man om man ikke drikker som ung i Norge? Melder seg inn i kirka? Nei, ikke interessant. 

Sånn, nå har du en ny venn som støtter deg i dette ;) 

I ungdomskoletiden hadde vi et ungdomshus, som mangen sikkert har. Det var musikk, cafe, aktiviteter, biljard og mye mennesker. Ingenting var påkrevd, du måtte ikke delta på noe, men du sto fritt til å velge. Det var ingen alkohol!!! Nå er vi kanskje eldre, men ikke så mye. Vi har fortsatt et stort behov for en omgangskrets der vi kan velge å delta på noe. 

vi kan melde oss inn i en klubb, klatring, eller noe. Men her igjen blir det spesifikt, det er ikke bare en plass man møter folk for å være sosial, for å gjøre ingenting .. ingenting - sammen. Jeg savner det, virkelig.

Jeg drikker ikke, men føler meg tvunget til enn viss grad for å delta i samfunnet. Det er ikke bare stigma knyttet til å nyte Cannabis, det er stor stigma til å IKKE DRIKKE. Hva??? drikker du ikke??? er du syk??? 

Nå ble jeg veldig entusiastisk og jeg har mye der det kommer fra :) Men jeg er glad for å treffe likesinnede! Skulle ønske det fantes en "ungdoms-klubb" der vi kunne møtes å ta en rev og gjøre hva enn som falt oss inn. 

/B

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Synd du bor så langt unna! Vi er et par i kristiansand som også har blitt "antisosiale" da vi sluttet å drikke alkohol.. har klart å finne noen få som har de samme interessene som oss, men vanskelig å få til ting siden de har så paranoia av å bli "tatt".. ser virkelig frem til dagen det blir legalisert og man slipper å gå rundt fyldt av angst hele tiden.. 

håper du finner likesinnede i området rundt deg, for vi "stonere" er jo tross alt ikke annet enn hyggelige, vennligsinnede folk som elsker å chille sammen.

Endret av DenNorskeMutant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Så bra at dere har funnet noen! 

Skal ikke vi bare få ordnet en gruppe? :) Jeg reiser gjerne en tur å besøker. 

Og dersom vi skal gjøre det legalt, la oss avtale å møtes i Amsterdam på et gitt sted offentlig, en god coffeshop kanskje ;) At noen skal følge med oss helt dit har jeg ingen tro på og å kriminalisere en hver som reiser til nederland er også lite trolig. 

Når jeg skriver dette, går det faktisk opp for meg at det kan funke!! 

Så avslutter med en spøk : Du som ønsker å kriminalisere oss, og følge med å hvem vi er og at vi ønsker samle oss for å sosialisere på en oppegående måte med lett bedøvede hjerneceller men fortsatt intakt. Du er velkommen også til å være sammen med oss, det blir morro uansett, bransje :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå