DayroMoreno

"Svartet ut" etter hasj

Hadde en skremmende opplevelse i natt. Jeg røyket min vanlige kveldsjoint med 0,25g hasj blandet med tobakk. Da jeg var rundt 80% ferdig merket at jeg begynte å bli unormalt høy av en såpass liten mengde så jeg valgte å kaste jointen å gå hjem igjen (rundt 60m unna). Sekundet etter jeg kastet jointen begynte synet mitt å bli mer og mer blurry i et par sekunder før det ble helt svart. I de sekundene var alt jeg hørte en pipelyd, selvom jeg hørte på musikk fra ørepropper. Jeg klarte heller ikke å holde meg på bena, så jeg falt. Jeg var ved bevissthet hele tiden, og merket at jeg falt, det var kaldt og vått ute så jeg krigde meg hjemover, men bare 20m lengre fremme, skjedde det samme og jeg falt på nytt. Valgte da å sette meg ned i et par minutter for å samle krefter, og jeg klarte etterhvert å komme meg hjem igjen. Da jeg kom hjem var jeg helt kritthvit i ansiktet og leppene var også veldig hvite, men etter 30 min følte jeg meg helt bra igjen. 

Jeg har røyket av det samme stashet rundt en måned nå, så tviler på at hasjen var blandet med noe annet. Dette har skjedd en gang før rundt 2 år siden, men ikke like ille som at jeg ikke klarte å holde meg på bena. Noen tanker eller erfaringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg

Nikotin sjokk tenker jeg :-) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg

Får meg til å tenke på akutt blodtrykksfall, du burde kanskje få det sjekket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg

Søkte opp akutt blodtrykksfall og det stemmer bra med opplevelsen. Vurderer en tur til legen ja, hvertfall hvis det skjer igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg

Uansett burde du absolutt vurdere å oppsøke legen for å få trykket sjekket, tilstanden kan være uavhengig av hasjen og ettersom det har skjedd deg før også, kan det dessverre være et forvarsel på at kanskje ikke alt står bra til i kroppen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg

Edit.

Når jeg tenker meg om var det litt for mye ulovlig i den historien. 

Endret av Frank420

Del dette innlegget


Lenke til innlegg

Har opplevd nøyaktig samme symptomer - De hadde da med skolemedisin å gjøre og ikke Cannabis. Årsaken kan ha vert lik, jeg fant ikke ut hva det var og er fortsatt nysgjerrig. 

m.t.p. at du har røyket det over en lengre periode og det har føltes greit. Kan man konkludere med at det ikke var hasjen som var tullet med. 

MEN! PS! Dersom det skulle ha noe syntetisk tilknytning vil jeg benytte anledningen til å si noe. Syntetisk Cannabis "funker" ikke på samme måte som Cannabis. Syntetisk C er beskrevet som ikke-lineært og kan være "ufarlig" ett trekk og "festlig" neste trekk (potensielt, litt for festelig).

God bedring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå