PTSD-Head

Slik inntar jeg medisinen.

Hei.

Jeg har PTSD og har i årevis redusert plagene mine med cannabis. Tidligere har jeg benyttet en vannpipe og røkt ren hash. Nå prøver jeg å få i meg medisinen på en renere måte:

1.

Davinci Ascent vaporizer. http://www.davincivaporizer.com/ascent-vaporizer-bundle/ Man kan bruke "Glass oil jar" som følger med til å ha litt rent grindet hash i eller ha 1/3 med kamille te blader i bunnen av ovnen og så litt rent grindet hash og så 1/3 kamille te blader på toppen. Varm til 165 grader på dagtid, 2-3 trekk, blir ikke tung stein. Varm til 185 grader om kvelden og øk evt til 200+ før leggetid. Da får man mest THC om dagen og mer CBD om kvelden.

2.

Rick Simpson oil av hash. Grind hash og evt rester fra punkt 1 og løs opp i Antibac, https://www.apotek1.no/produkter/antibac-instrumentdesinfeksjon-95-750ml-906129p

Rør i oppløsningen til virkestoffene i cannabis er oppløst i antibac og filtrer gjennom et kaffefilter. Ha en gryte med vann på ovnen med en varmebestandig bolle oppå, ha oppløsningen i bollen og varm opp til all antibacen er borte. Da har men en cannabis olje igjen. Spis litt en stund før  leggetid, ca et riskorn i størrelse. PS! Forsiktig med flammer ol pga sprit dunsten.

Punkt 1 har jeg benyttet meg av lenge, funker bra. Punkt 2 har jeg bare testet ut, men antar jeg kommer til å fortsette å teste ut da jeg sover greit 7-8 timer. Å vape og rense hashen tror jeg er en god måte for å få i seg så ren vare som mulig, vi har jo ikke medisinsk cannabis tilgjengelig enda.

PTSD-Head

Endret av PTSD-Head
2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

for å lage "rick simpson oil" trenger du ikke antibac, du kan egentlig bare bruke 60% vodka for å redusere det, vet ikke hva som blir billigst/mest lugubert for deg, de selger forøvrig ren isopropanol hos kjell&company den heter "ipaclean".

bruker det selv delvis for samme plager som deg(+ ymse annet), Det funker fint, men føler att overforbuk av spesielt indica bare øker depersonalisering og innsesluttethet.

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
4 minutes ago, Bamse303 said:

for å lage "rick simpson oil" trenger du ikke antibac, du kan egentlig bare bruke 60% vodka for å redusere det, vet ikke hva som blir billigst/mest lugubert for deg, de selger forøvrig ren isopropanol hos kjell&company den heter "ipaclean".

bruker det selv delvis for samme plager som deg(+ ymse annet), Det funker fint, men føler att overforbuk av spesielt indica bare øker depersonalisering og innsesluttethet.

mvh

Ettersom etanol/vanlig alkohol tross alt er "ufarlig" å drikke i normale mengder så anbefaler jeg å bruke det, koster nok noen kroner mer enn annen alkohol men i denne sammenhengen så er det vel uansett småpenger.

Ei helflaske 60% "Vanlig 60 Vodka" på systembolaget koster 350 svenske kroner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

trodde antibac inneholdt glyserin og bitrex/brekkmiddel også? så feil kan man altså ta :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå