Jump to content
BK

NorCan ønsker seg flere på laget!

Recommended Posts

BK

NorCan skal i tiden fremover realisere planene om å bruke sosiale medier som en kanal for å nå flere mennesker som deler vår interesse. Solid sikkerhet og våre medlemmers bevissthet til anonymitet tillater oss nå å stikke hodet frem i større grad enn tidligere, uten at dette går på bekostning av tryggheten vi forfekter.

Til dette trenger vi deg på laget!

Vi søker deg som:

• Gjerne vil bidra til å videreutvikle Nordens største cannabissamfunn
  • Er kreativ og har en skaperkraft som bidrar til å gjennomføre de gode idéene
  • Tenker stort og ser på NorCan i et lengre perspektiv
  • Er ærlig, rettferdig og reflektert i din rolle som moderator på et nettsted med stor takhøyde.

@BK håndterer det tekniske, og det stilles sådan ingen krav til teknisk kompetanse. Regelmessig overvåkning er i stor grad automatisert, og øvrige manuelle oppgaver deles fair and square på stabens hoder.

For rollen som administrator vil du få følgende oppgaver:

• Vedlikehold av Facebook-siden og Twitter-kontoen. Synlighet på sosiale medier krever en aktiv tilstedeværelse. Hvis ønskelig kan du benytte en anonym konto for å få tilgang til vedlikeholdsfunksjonene
  • Moderere innhold på vårt eget nettsted
  • Utvikle idéer og strategier sammen med @SixIxIx og @BK
  • Besvare spørsmål og bistå våre brukere ved behov.

Du må kunne avse ca. 5 timer ukentlig til dette arbeidet, ha fartstid som medlem og være én som medlemmene har tillit til. Helt OK skriftlig fremstillingsevne er en fordel.

For å søke sender du en PM til @BK eller @SixIxIx - eventuelt kan du søke åpent ved å besvare denne tråden. I søknadsteksten er det fint om du skriver litt om din motivasjon for oppgaven, og noen tanker du har om veien videre for NorCan. Nevn gjerne noen positive egenskaper du har, og et par mindre positive hvis du vil. Ingen er perfekte, men det er alltid en fordel å være åpen om ens svakere sider også.

Vi håper å høre fra deg! :)

• Like 2

Cunning

Har veldig lyst å bidra på norcan @BK. Er heilt ok datakyndig og kan skrive brukbart vist eg tar meg tid :) Sidan eg ny skjønner eg at det trengst litt tid for å bli kjent osv, men etter litt fartstid her inne vil eg gjerne bidra! 

Som helt fersk på forumet vil eg berre sei at det er stort, mykje å lese og kan virke litt som ein labyrint. Hadde det vert mulig å få bedre rekruttering med folk som kan svare/redigere post fra noobs(som meg) slik at gamle travere ikkje går leie og forlater forumet?

Eg er her fordi eg vil delta i eit miljø som dette. Etter første grow @randy marsh(cfl 125 w) :P skjønte eg fort at eg har funne ein ny lidenskap! Eg er her også fordi eg vil diskutere og prate om alt som har med cannabis å gjere. Ikkje berre sjå 10000 youtubevidz..

Er godt voksen og tåler kritikk btw

SixIxIx

Diskusjonene i denne tråden begynte å skli utenfor topic, jeg har derfor flyttet disse over i en egen tråd . Vi er glade i engasjement, og håper flest mulig kan ta del i diskusjonen her.