Gå til innhold
OGrow

Bruke umoden bud

Recommended Posts

OGrow

Ser at de siste 3 plantene (Leb27) jeg har utendørs ikke rekker å bli ferdige. De trenger nok 4-5 uker til og den ene er allerede begynt å mugle litt på noen småbuds.

Noen som har vært borti buds som måtte tas for tidlig? Er det noe jeg kan bruke dem til? Verdt å prøve bubblehash?

9oYS5lk.jpg

Endret av OGrow

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
skogtrollet

Jeg hadde nok bare laget tørris-hasj. 

Endret av skogtrollet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
randy marsh

jeg har en kompis som fikk en pose med råtten buds og blader å da fikke jeg tilbake shatter som slo meg helt ut så det fungerte knall:joint:

jeg hadde ihvertfal ikke kastet det men heller prøvd meg på å lage noe snadder noe jeg er får grådig til å gjøre med fine buds

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Freeman

Skogtrollet nevnte tørris-hasj, det høres så spennende ut, men jeg har forstått det slik at denne tørrisen ikke alltid er så lett tilgjengelig for oss vanlige dødelige. Hvilke typer industri er det egentlig som har slikt tilgjengelig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
OGrow

@skogtrollet

Da blir det muligens et forsøk med tørris. Hvilke bubblebags trenger jeg til det? 160 og 220 er det jeg ser mange bruker, men jeg bestiller kanskje bare et 5 bag sett på aliexpress til 350kr.

Hva koster det med et par kilo tørris på Tess?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
skogtrollet

Nå er det en stund siden jeg kjøpte tørris, men tror ikke jeg betalte mer enn 50-60 kr kiloen. Brukte 220 µm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
onto

har aldri brukt tørris men det selges i kilo fra flere noen har minimum på 5kg

selges av aga, praxair og iceco2 og sikkert andre

hvis noen spør ha noe kulinarisk eksperiment å svare med eller lignende som drinker

Endret av zub0
lesing av halve tekst og i tilfelle spørsmål

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

funker helt fint med tørris eller tørrsikting ,det viktigeste er vel om alle trichsa er klare eller ikke, helt klare trichromer gir often en veldig angstfylt opplevelse, men hei da kan du bare parrere det med noen andre varer som nuller ut effekten lit. fin plante, er sjalu på deg for att jeg ikke er der hvor du er(ikke bokstavelig talt) selv om dagen.

Kos deg

<3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå