bornstellar

Harsk weed etter cure

54 innlegg i emnet

Husk ved neste runde, når du ser at pistil'ene begynner å bli brune, da skal du trappe ned på næringa, på samme måte som du trapper opp.  Neste runde blir knall skal du se ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
On 10/13/2017 at 6:58 PM, Freeman said:

Tror ikke folk her inne er så dumme at de tror at jeg som har vært her 2-3 måneder, og som sier i annenhver post at han er ganske fersk er "Tha Man".

Men nå skal du få masse likes av meg på alle innleggene dine, så kan jo du få være "tha Man" man en stund. Så enkelt er det. Og tenk, så masse likes oppnådde du ganske enkelt med trakassere andre litt.

Joda, jeg skjønner at du har peiling og erfaring, og det betyr da sikkert at vi som ikke har så mye erfaring må holde tyst. For dette er jo et diskusjonsforum, og her skal det ikke diskuteres. Her skal det VITES, og helst trykke ned andre i samme slengen. 

Du er jo så smart at du har funnet ut at jeg er @Gaya, @Selvforsynt og altså Freeman. Gratulerer! Jeg hadde ventet på at noen endelig skulle finne det ut. Jeg har gjort leksa mi, gått litt tilbake i tid og funnet ut om Gaya. Han var en hyggelig fyr med humor og gode innlegg, av det lille jeg kunne se og han ble plutselig etterlyst på forumet. Sikkert skremt bort av slike som føler seg truet av vennlighet...

Selvforsynt var jo innom her ganske nylig - og merkelig nok, han har også vært en vennlig fyr som ikke gjorde en flue fortred. Kanskje han også følte seg skvist ut. Sist uke var det jo @Cunning som måtte få pepper for å være hjelpsom og vennlig. Er du sikker på at jeg ikke er ham også? Jeg ser et mønster, og mønsteret er ikke noe særlig hyggelig når man tar kardemommeloven i betraktning.

Hvis du mener at jeg, aka Gaya, aka Selvforsynt, aka Cunning og mange andre har skremt bort Onkel og Pistil, så vil jeg si de er lettskremte.

Hva slags forbindelse Gaya og Freeman har vet jeg ingenting om men jeg har ingenting med de profilene å gjøre, jeg representerer kun meg selv.

Om jeg har gitt inntrykk av noe annet eller skrevet noe mistenkelig eller upassende så beklager jeg det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvor ofte burpet du krukkene under curing?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
14 timer siden, SixIxIx skrev:

Hvor ofte burpet du krukkene under curing?

I starten så gjorde jeg det hver dag, men jeg var fire uker på reise fire fem uker ut i cure, så den siste måneden var uten burping. 

Nå skal det sies at jeg røyka en del i helga fra bong og jeg syns det var smooth som bare det. Jeg med mine jomfrulunger tålte det helt fint og jeg har nå fått veldig mye skryt for varene fra noen venner. Mulig det var en falsk alarm. 

Vanncuret weed smakte velsig anerledes, men var om mulig enda mer smooth. Veldig kjekt å ha begge deler liggende. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå