Jump to content
Sign in to follow this  
Cocho

På utkikk etter tettninger/connector til PP/PVC/K-rør.

Recommended Posts

Cocho

Hei godtfolk!

Som tittelen sier, så er jeg på utkikk etter tettninger (koblinger) til plastrør (typen; PP/PVC/K-rør) med en diameter på 20mm.

Planen er å sette sammen mitt eget lille dyrketelt, i stedet for å bruke 5000,- på en "komplett pakke", så heller bygge et selv etter mine mål.

Saken er den at jeg ikke klarer å finne disse delene på noen norske nettbutikker. Jeg har til og med vært innom biltema og hørt, og dem hadde ikke noe sånt.

Det jeg er på utkikk etter er;

3 way elbow

og..

Cross

Jeg finner disse på ebay, men det blir bare tåpelig å bestille disse fra Statene med en frakt på 250,- når selve varen vil koste meg 20,-

Så derfor velger jeg å høre her. Er det noen av dere som har vært borti slike før? Og vet dere hvor man får kjøpt dem?

- C

Nyancha

Badeeksperten.no har djevelsk mye rørdeler men car herk å surfe på mobil så vet ikke om de har det du leter etter

• Like 1

Cocho

Ja, gjorde et forsøk på å søke via mobilen, fra sofaen, i går kveld. Og det funket dårlig.

Sitter på datan nå, så skal sjekke ut siden.

Takk :D

Edit:

Siden såg lovende ut, men disse fører også "bare" koblinger for større dimensjoner (75mm, 80mm osv).

Men jeg har muligens kommet opp med en løsning.

Jeg fant disse K-rørene hos Biltema. Disse er da 16mm og 20mm.

Så fant jeg disse "koblingene" hos gartnerbutikken.no, og disse kommer med målene (Ø = 16mm, eller 20mm).

Så jeg har sendt dem en mail 8-)

- C

Edited by Cocho
Mer info å tilføye