Gå til innhold
Bamse303

Techno/House tråden

Recommended Posts

Bamse303

Noen andre hoder her? Og vi snakker ekte vare, ikke kommersiell "edm" eller trance.

herlig battlestar galactica sample åhh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
pollen

Jeg liker musikk som har sjela intakt , mao . talent og foelelse . OK, jeg er av den gamle garde , men dette er jo bare ( u ) lyd fra elektroniske komponenter ,,,,, har tatt paa meg hjelm og verne sko , forberedt for angrepene fra den yngre garde ,,,, lol ikke noe personlig Bamse ,,, smak og behag osv ,,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

Nei tar det ikke personlig, men det er ingen som tvinger deg til å høre på tingene i denne tråden, jeg liker selv ett bredt spekter av musikk, alt fra gammel soul, funk og psykdelisk rock, selv om det er elektroniske komponenter så må noen spille på dem også, det krever talent og skru lyder, arrangere en låt og finne de riktige notene også, det handler ikke bare om å trykke på play på en boks så er låta ferdig, noe musikk må man høre på flere ganger for å forstå, noen musikk liker man aldri, sånn er det, mitt poeng med denne tråden er å sende ut ett fyrlys til mulig andre interesserte som føler att de drukner i en verden av overprodusert glætt kommersiell "dansemusikk" som bare er til for å få hjula til å gå rundt. I tilleg prøver jeg å holde litt liv på norcan selv om jeg ikke altid har mye vettug cannabisprat/bilder og komme med :)

Synes du har mye vettugt å komme med og har stor respekt for dine meninger(da jeg har vært her leenge, også før med ett annet navn), Bare skjønner ikke poenget med uttalesen om "sjel talent og følelse" som du føler mangler her, var ganske unkonstruktivt. Ellers håper jeg du har en strålende dag min gode mann *løfte bøttehatten*.

Endret av Bamse303

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå