Jump to content
Sign in to follow this  
Med.Can.Bruker

Bli med i spennende meningsmåling.

Recommended Posts

Med.Can.Bruker

Bli med i aktuelle og spennende meningsmålinger.  Bør Norge lovlig gjøre cannabis?  Medisinsk cannabis er en menneskerett!   Skal Politiet prioritere voldtekt eller cannabisjakt?  Se:  https://social.i-say.com/polls

Cocho

Eneste den linken viser til er en hel masse polske meningsmålinger, ala de jallamålingene en finner på Facebook.

Vet ikke om det har skjedd en feil, men den linken der får posten din til å virke alt annet enn legitim.

Anbefaler admins å sjekk opp i dette. Kan være en slik "fishing" side.

- C

Cocho

- DOBBELPOST -

Edited by Cocho
Posten min ble postet dobbelt.

Med.Can.Bruker

Jeg vet ikke hva du fisker etter her doggy, men hvis du ikke ser forskjell på Norsk forskning og Polsk jalla så bør du slutte og uttale deg om noe som helst.

Frank420

Virker ikke så veldig seriøst når du skroller og ser "Sushi eller kebab?"  eller "Hvem ville du helst hatt med deg på en øde øy?" 

Frank420
20 timer siden, Med.Can.Bruker skrev:

Jeg vet ikke hva du fisker etter her doggy, men hvis du ikke ser forskjell på Norsk forskning og Polsk jalla så bør du slutte og uttale deg om noe som helst.

Det er ikke at noen er uenig med forskningen du viser til eller dine synspunkter, ser bare ikke hva som er vits med å stemme :-) 

Edited by Frank420

Cocho
På 11/4/2017 at 10.59, Med.Can.Bruker skrev:

Okei. PMS much?

Det jeg mente med posten min, og som jeg er ganske så sikker på at kom fram på en tydelig måte. Er at når jeg trykker på den linken der, så ender jeg opp på en side med 10-20 polske meningsmålinger om alt mellom himmel og jord.

Så det er ikke det at jeg er ute etter å "flame" deg eller posten din, det er bare at det dukker opp forum bots fra tid til annen, og disse fører med seg alt annet enn positive vibes.

Så du får ha meg unnskyldt, men det ser litt lugubert ut når en helt ny brukers aller første post inneholder noe som ikke virker legitimt.

Men som jeg sa i den første posten; så kan det ha skjedd en feil her. Ikke vet jeg.

- C