Gå til innhold
cannawiz

E-juice

Recommended Posts

cannawiz

Hei, har sluttet å røyke sigaretter, men blir jo ikke helt kvitt nikotin da jeg må blande I litt I jointen:( så tenkte jeg skulle prøve meg på å lage e-juice til e-sigarett greia mi, på kvalitets iso olje. Problemet er engelsk kunnskapene, å alle oppskrifter er på engelsk:( så er det noen som kan forklare meg på norsk hvordan jeg lager e-juice av olja mi? :) takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
zub0

jeg skal oversette den hvis du poster en

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bornstellar

Kjøp ejmix og bland 1:1 med olje. Rør til det blir jevnt med litt varme. 60-70 grader holder. 

Vape i veg 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
cannawiz

Hvor får man kjøpt ej mix? Blir det stoppet I tollen ? Takk for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bornstellar

Ebay eller amazon. Nei, dette er lovlige greier. Vanlig veske til å blande ut smak og nikotin i. Jeg kjøpte det på en vape shop i USA. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Frank420

ISmokeKing har e-juice butikk i Stavanger, Kristiansand, kvinesdal og Haugesund og har selvfølgelig nettbutikk.  

http://krsdamp.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
thefloyd

ejuice base bestiller jeg alltid på pink-mule.com .. sendes fra spania og du kan bestille med nikotin hvis ønskelig .. blande 100mg nikotinvæske kan være ganske seriøse greier og faktisk helseskadelig, så jeg driter i de få kroner og kjøpe ferdigblandet... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
KaosGartner

Ejmix er ikke det samme som vg eller pg.  Det er en eget produkt som skal være lettere å blande inn bla.  Canna olje. Skal være lettere å unngå at det skiller seg. 

@thefloyd 100mg nikotinvæske inneholder 10% nikotin og er ganske ufarlig å blande, bare pass på å ikke få det i øynene men det gjelder all styrke nikotin.  Jeg blander med 100mg og får det på fingre uten at noe skjer. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
cannawiz

Får man ej mix på den e-sigg sjappa rett over svenskegrensa? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
KaosGartner
1 hour ago, cannawiz said:

Får man ej mix på den e-sigg sjappa rett over svenskegrensa? 

Nei. Ikke sist jeg var der ihvertfall. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
cannawiz

Får bestilt ej mix. En kompis skal bestille for meg. Men har lest mye at det smaker dritt blandet kun i ej mix? Noen som har prøvd? Noen blander I vaniljesmak o.l, å flere bruker noe som heter PG å blander ut med? Noen erfaringer her? Vil også ha vape olja så potent som mulig:p men må jo gå Ann å røyke den også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bornstellar

Hvorfor vil folk ha det så potent som mulig egentlig? Jeg forstår ikke helt det. I mitt hode så blir det som at ølen må være 40% for å være bra. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse
2 timer siden, bornstellar skrev:

Hvorfor vil folk ha det så potent som mulig egentlig? Jeg forstår ikke helt det. I mitt hode så blir det som at ølen må være 40% for å være bra. 

Enig med Bornstellar. Det er jo helt klart ens eget valg, men dette at det har blitt en "hype" rundt det å ha mest mulig "opp" oppfatter jeg som en mindre positiv trend, det påvirker kulturen og markedet i VELDIG stor grad. Sikter da til at det siste tiår, der fokuset blir avl av typer som skaper mest euforia eller "rusa" effekt, ved å bl.a. økt THC nivå og, redusere CBD nivå (som er "antagonisten" til THC) 

Jeg har tidligere skrevet en lignende, men mer utfyllende post ang. dette. 

I tiden med denne fremavlingen av sterkere og sterkere strains oppfatter jeg det slik at det har sterk tilknytning til det relativt "nye" fenomenet og ordet i cannabis-verden "Cannabinoid hyperemesis syndrome". Som kan kjennetegnes ved, f.eks, krampe og smerte i mageregion og oppkast som sies og kunne lindres av, i hvert fall midlertidig, av en varm dusj eller et bad.

Jeg er lykkelig glad at det finnes dem som praktiserer Landraces og at det finnes banker som tar vare på det vi kan kalle originaler eller noe som er nær originalene. Oppfordrer til å støtte disse!

Endret av Bamse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt

Har du link til det innlegget ditt Bamse? Hadde vært artig å lest :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse
10 minutter siden, Selvforsynt skrev:

Har du link til det innlegget ditt Bamse? Hadde vært artig å lest :)

Ja, jeg har funnet den frem til deg @Selvforsynt. Det var da i samband med en dialog mellom meg og Freeman, da han hadde et spm knyttet til dette. NB! Linken henviser til post der Freeman har kopiert mitt innlegg til ny tråd. Men, dette beskriver han tydlig i trådens intro. 
Bla opp til begynnelse av tråden i linken.

Endret av Bamse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
cannawiz

At jeg vil ha vape olja så potent som mulig, har med at jeg vil at den skal funke, haha. Om man blander 60% olje I 1/1 så har man 30% thc igjen. Denne olja blir I tilegg vapet med sikker 100 vis av trekk på en grammer da en sånn vape tank varer evig:p(ihertfall den jeg røyker,  uten thc) har aldri vapet ej og olje før men det logiske sier meg at denne olja må være ganske potent for å funke i det hele tatt, uten at man er nødt å dampe, dampe og dampe seg ihjel før man har røyke nok til å kjenne noe? liker selv å røyke gamle orginaler, men rene land races dyrka ute I orginallandene med 5% thc skal du røyke mye av eller lage noe veldig ren dry sift(type 80%+ trichomer) før det funker. Just my 2 cents. Kommer så mye flotte nye strains I fremtiden at jeg syntes det er kjedelig å kun holde seg til de "gode gamle". Det er lett å bli ett vanedyr:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå