Gå til innhold
Tirehus

Midlertidig Beslaglagt førekort. PLIS HJELP

Recommended Posts

Tirehus

Er det noe som vet om Saken kan bli Henlagt pågrunn av at Tjenestemenneme/ Betjentene har gjort en feil eller noe ulovlig? Foreksempel. Ulovlig ransakelse eller ulovlig beslag av telefon. Eller ulovlog bruk av makt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
cannawiz
På 7.11.2017 at 22.21, Tirehus skrev:

politiet ble forbanna på 

jeg bare “Nei, men kan du ta snusen ut av leppa mi?” Hahaha betjenten begynte og le.

Resten av kvelden, når politiet var en gjeng med bitches. Jeg bare gjorde alt jeg kunne for ha det gøy med betjentene. 

jeg kjøpte bare Iphone X i dag. Trengte en upgrade uansett. Goodjob Police.

Føler jeg eide politiet så hardt, selvom jrg var rolig, hyggelig og ikke voldelig elns. Hahahah

Føler at politiet eide deg ganske hard desverre. Aldri lurt å være kjepphøy mot svina. Det endte vel med at de fikk ta prøve av deg, å dermed positiv, haha å PLUSS at du pissa  jo I buksa å innrømte at du hadde røyket til legen som tok test av deg?  haha... altså INGENTING de har gjort har Vært mot ulovlig mot deg, I følge loven, da de har avdekket at du har gjort noe ulovlig. Altså x2. De pulte:p deg... men du har vel lært da, ALDRI SNAKK MED POLITI(eller noen som jobber for de, altså legen) ikke engang for å prøve å leke tøff, det hjelper deg iallefall ingenting! Just my 2 cents. Ps: lappen er nok borte 1-2 år (spørs på mikromol thc/thcA I blodet)  å du må garantert levere 6mnd til 1 år med rene pisseprøver annenhver uke før du kan ta den på nytt. Ps2: kan ikke iphone X kun låses opp biometrisk med iris-scan? Isåfall kan jo politi alltid åpne den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tirehus
22 minutter siden, cannawiz skrev:

Føler at politiet eide deg ganske hard desverre. Aldri lurt å være kjepphøy mot svina. Det endte vel med at de fikk ta prøve av deg, å dermed positiv, haha å PLUSS at du pissa  jo I buksa å innrømte at du hadde røyket til legen som tok test av deg?  haha... altså INGENTING de har gjort har Vært mot ulovlig mot deg, I følge loven, da de har avdekket at du har gjort noe ulovlig. Altså x2. De pulte:p deg... men du har vel lært da, ALDRI SNAKK MED POLITI(eller noen som jobber for de, altså legen) ikke engang for å prøve å leke tøff, det hjelper deg iallefall ingenting! Just my 2 cents. Ps: lappen er nok borte 1-2 år (spørs på mikromol thc/thcA I blodet)  å du må garantert levere 6mnd til 1 år med rene pisseprøver annenhver uke før du kan ta den på nytt. Ps2: kan ikke iphone X kun låses opp biometrisk med iris-scan? Isåfall kan jo politi alltid åpne den?

Jeg sa til legen at jeg hadde røyket klokken 18:00 i "går" og da var jeg i Amsterdam :) Har return biletten som viser at jeg tok flyet tilbake til Norge den dagen.. Etter jeg hadde røyket.

Iphone 8 hadde jeg da... Det er ikke lurt og bruke Biometrisk scanner ;) Polti har lov til og bruke makt til og putte tommelen din på den.

Velg alltid kodelås :)

Kunne ønske Apple ga tilbud om og bruke både Biometrisk lås + Kode lås.. Bra combo :)

Leste en artikel der FBI ikke kom seg inn på en Iphone.. Også kontaktet de Apple.. Og apple nektet og hjelpe FBI få tilgang til Iphonen til en som hadde bombet og drept en hau med mennesker..

https://www.aftenposten.no/digital/Apple-vil-ikke-hjelpe-FBI-9054b.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
zub0

sånn som loven benyttes nå er det lite å gjøre du må nok forberede deg på å bli fotgjenger du kan håpe det blir lavt nivå målt i blodet og dommeren du møter tror deg på røyking i Amsterdam og bestemmer seg for å  hjelper deg selv om det skjedde meg og det ikke hjalp men lykke til.

http://bora.uib.no/bitstream/handle/1956/16445/JUS399_V17_193.pdf?sequence=1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
cannawiz
16 timer siden, Tirehus skrev:

Jeg sa til legen at jeg hadde røyket klokken 18:00 i "går" og da var jeg i Amsterdam :) Har return biletten som viser at jeg tok flyet tilbake til Norge den dagen.. 

Ville iallefall brukt en flink advokat. Om du ikke skrev under på beslag av førerkort så kan du jo håpe:) å mirakler kan skje:) men om du hadde røyka mye I perioden før prøven, så vil du ha ett ganske høyt nivå på prøven å da er det vanskeligere uansett... men ikke gi opp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tirehus
3 timer siden, cannawiz skrev:

Ville iallefall brukt en flink advokat. Om du ikke skrev under på beslag av førerkort så kan du jo håpe:) å mirakler kan skje:) men om du hadde røyka mye I perioden før prøven, så vil du ha ett ganske høyt nivå på prøven å da er det vanskeligere uansett... men ikke gi opp..

Det er det jeg tenker... Nivåene er vel høye i blodet hvis jeg har røyket endel i Amsterdam?

Betjentene fant ikke noe Weed i det hele tatt.. De ransakte ikke leiligheten min.. De fant ikke noe i bilen eller på meg... Og jeg gjorde de kliniske testene bra.. Jeg kjørte ikke fort, vingelete.

Har heller aldri hatt noen trafikk dommer hvor jeg har pådratt noen skade på personer eller eiendom..

Hvis jeg ikke har fått den dom om 2 uker så kan jeg bare dra og hente førekortet.

Også tenkte jeg og detoxe, og ta en frivillig prøve og ta med attest ifra legen om at jeg ikke har noe THC i blodet.. og vise dommeren.. tror dere det kan hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tirehus

Det står ting som "Mistenkes for kjøring i påvirket tilstand, "Vi har ikke fått svar på Blodprøvene enda, og dette tar vanligvis 3 uker."

Og det er en innkalling til Avhør i Tingretten.

Det står at  at jeg har tatt kliniske tester, og at Legen har påvist at jeg er "Lett påvirket"

Kan jeg ikke bare fortelle at jeg kom hjem ifra Amsterdam dagen før.. Og flyet ble faktisk forsinket.. så jeg var ikke hjemme før 1-2 tiden og sov ikke før 3-4 så jeg hadde lite søvn den natten... Og  når man har fått lite søvn, så kan det sammenlignes med promille..

Hva er dette? Er det her jeg blir dømt? Eller bare et avhør?

Burde jeg få meg en advokat, og ha han med i Avhøret?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt
8 minutes ago, Tirehus said:

Det står ting som "Mistenkes for kjøring i påvirket tilstand, "Vi har ikke fått svar på Blodprøvene enda, og dette tar vanligvis 3 uker."

Og det er en innkalling til Avhør i Tingretten.

Det står at  at jeg har tatt kliniske tester, og at Legen har påvist at jeg er "Lett påvirket"

Kan jeg ikke bare fortelle at jeg kom hjem ifra Amsterdam dagen før.. Og flyet ble faktisk forsinket.. så jeg var ikke hjemme før 1-2 tiden og sov ikke før 3-4 så jeg hadde lite søvn den natten... Og  når man har fått lite søvn, så kan det sammenlignes med promille..

Hva er dette? Er det her jeg blir dømt? Eller bare et avhør?

Burde jeg få meg en advokat, og ha han med i Avhøret?

Det er vel nulltolleranse for spor etter cannabis i trafikken, finner de spor i blodet så blir du nok dømt, det spiller jo ingen rolle om du røyka i Bergen eller Amsterdam så lenge du ble tatt med spor etter stoffet under bilkjøring i Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
zub0

her blir du fratatt lappen ved tingretten gir medhold i beslag du burde ha advokat med deg legen på legevakten sa også jeg var lett påvirket noe som var bs men drittunge lege som så politiet som sine helter og vektla ikke jeg var sprayet med pepper spray av disse sadist svina da jeg ikke hadde røykt på 5-6 timer før jeg la meg og sov eneste grunnen jeg var ute og kjørte var for å hente noe programvare hos dhl så jeg kunne ha noe å gjøre når jeg kom heim igjen og røykte da paralgin ikke fungerte på smertene jeg fik de til så godt som hasj du bør også ha en advokat som vet hva cannabis er for å ha noe håp om å få beholde lappen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tirehus
3 timer siden, zub0 skrev:

her blir du fratatt lappen ved tingretten gir medhold i beslag du burde ha advokat med deg legen på legevakten sa også jeg var lett påvirket noe som var bs men drittunge lege som så politiet som sine helter og vektla ikke jeg var sprayet med pepper spray av disse sadist svina da jeg ikke hadde røykt på 5-6 timer før jeg la meg og sov eneste grunnen jeg var ute og kjørte var for å hente noe programvare hos dhl så jeg kunne ha noe å gjøre når jeg kom heim igjen og røykte da paralgin ikke fungerte på smertene jeg fik de til så godt som hasj du bør også ha en advokat som vet hva cannabis er for å ha noe håp om å få beholde lappen.

Har funnet en Advokat som har vunnet saker tidligere med hasj

https://www.nrk.no/hordaland/ikke-straffbart-a-royke-hasj-i-amsterdam-1.12379854

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
zub0

Elden er oppdater såvidt jeg har skjønt så då gjenstår bare lykke til med saken :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tirehus
57 minutter siden, zub0 skrev:

Elden er oppdater såvidt jeg har skjønt så då gjenstår bare lykke til med saken :)

Ja. Så han på Normal sin side anående gruppesaksmål

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå