Gå til innhold
cannawiz

Strømbrudd!

Recommended Posts

cannawiz

Heisann folket:) har tenkt litt på hva dere Gjør ved strømbrudd? Finnes det noen type nødaggregat på batteri med mulighet for å automatisk koble på utsug vifta og noen pærer(1000w +-)ved strømbrudd? Kanskje som kan sende sms? App varsling?  Ved strømbrudd. Noe  som har hørt om noe sånt? Eventuelt hvor man kan kjøpe det? Dyrt? 

Endret av cannawiz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bornstellar

Dyrt, veldig dyrt. Skal du drifte 1000w i mer enn noen minutter, så snakker vi store batterier. I tillegg må du ha omformer for 230v ac.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt

Et strømbrudd varer jo ikke evig så plantene tåler vel å stå noen timer ekstra uten lys? Ville heller prioritert strøm til ei vifte om det er nødvendig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bornstellar

Det en kan gjøre er å drifte ei vifte og et mindre lys for å hindre hermies. Du trenger ikke 1000w under strømbruddet når 100w kanskje er nok

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
skogtrollet

Langvarig, uavbrutt mørke er ikke farlig mtp. hermies så vidt meg bekjent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
pollen

Riktig det , Skogtrollet . Har stroembrudd ofte her i Spania . Eneste faren jeg ser er lukta hvis de er i blomst

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
cannawiz

Lukta jeg helst tenker på, men vifra er jo nesten på 600 w selv.. Om det koster litt er ikke det no stress. Skulle hatt noe som kunne iallefall holdt ett par timer på strøm å sendt meg en sms eventuellt. Ved lengre brudd er planen å komme seg hjem innen ett par timer å koble over på bensinaggregat som står ute:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt

Domentic TEC 29 strømaggregat koster riktignok flesk men det har fjernstyring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå