Gå til innhold
Selvforsynt

Legalisering av sopp?

Recommended Posts

bornstellar

Steroider er ikke spesielt farlig, men de lider av det samme dårlige ryktet som cannabis fikk etter reefer madness. Fornuftig bruk av normale steroider gir få bivirkninger og er enkelt å kontrollere, men som med alt annet så er det dem som får problemer med dette også. 

Den skalaen der er per i dag den som bygger på mest kunnskap. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt
8 minutes ago, bornstellar said:

Steroider er ikke spesielt farlig, men de lider av det samme dårlige ryktet som cannabis fikk etter reefer madness. Fornuftig bruk av normale steroider gir få bivirkninger og er enkelt å kontrollere, men som med alt annet så er det dem som får problemer med dette også. 

Har vel vært en eller annen utålmodig boleungdom som har overdosert kraftig og deretter tilta :D Men ja er ikke sikkert at normal dosering fungerer helt fint

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303
18 minutter siden, bornstellar skrev:

Nå var jeg litt for "generell" da anabole steroider omfatter en del forskjellige estere av testosteron og en del av de som prøver å etterligne, "fornuftig bruk av anabole steroider" ,forutsetter også bruk av off cycle preparater, desværre så vill ikke en verdagslig ung Jonny-Nordmann med megareksi og dårlig selvtilitt se den veien, han vil også få dårlige råd av andre med dårlig selvtilitt og megareksi, selvfølgelig har anabole steroider blitt demonistert, men kan du virkelig  komme her og si att f.eks trenebolen og vekst hormoner beregnet for hester og okser er spesielt "ufarlig" med rett ansikt?? I tilleg så har du den ustoppelige umodenheten som en del av fitness/bodybuilding miljøene innehar(tro meg der har jeg ganske god erfaring), det hjelper ikke akuratt og få ett ekstra kick med ukritisk testoboost(eller etterligninger) i den tiden man skal lære seg det ekstra lille med empati og tolmodighet. Som sagt jeg er enig anabole steroider har blitt demonisert men å si att det ikke skaper stoore sosiale ringvirkninger pga det jeg nettop sa er naivt. Det er heller ingen "normale" folk som trenger anabole steroider på noen måter, de eneste som TRENGER de er folk i fitness/boydbuilder miljøene, speielt om du kan konkurerer da grensen for hvor mye unødvendig overflodsmuskelatur man kan dytte på en menneskropp allerde har blitt nådd, og man rett og slett MÅ bruke det for å kunne holde tritt med alle andre. I tillegg så holder muskelaturen seg mye bedre etter ett par uker uten trening når man er "naturlig" ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303
1 time siden, Bamse skrev:

Denne MDMA som dere tildels hyller, eller vertfall beskrives som et ok inntak med positive effekter. Jeg har vurder å prøve dette så jeg skyter inn ett innspill her, er dette gatadop eller butikk dere henviser til? Er det mulig å skaffe MDMA på "noelunde" trygt vis som f.eks coffeshop for weed (selv om det kan være dårlig brød), Dere skjønner :)

Man må nok kjenne en dealer, eller bruke darknet, men samtidig flommer det over av ren mdma i europa(sikkert en del bøff å), rundt 08-09 var det faktisk mdma mangel, helt til noen smarte individer klarte å syntisere mdma uten safrol(en essensiell olje utvinnet fra sassafrass trær), Noe som også kommer regnskogene i asia til gode, da en del av safrolen som ble brukt i mdma produksjon ble hentet herifra tidligere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
pollen

Staa paa gutter , miks morra reven med micro dotter ,,,, ha , ha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå