Gå til innhold
Spanianyter

Insekter på blader

Recommended Posts

Spanianyter

Hei, da sitter jeg her i Spania og har startet en veldig billig og enkel skapgrow da jeg er veldig nybegynner, håper noen her kan hjelpe en som er iverig på å lære dette med å kunne gro :)

• CFL
  • 1x 250w 1x 150
  • Ca 5-6cm
  • 18/6

• 25 grader 
  • Luftfuktighet har jeg ikke skjekket
  • Skapdør på gløtt med 2 små vifter
  • 10L biobizz
  • Har brukt en næring som heter "automatik" står du kan bruke den igjennom hele perioden.
  • 3ml pr L/ 1 gang i uka
  • Har du hull i bunnen av pottene?: ja :)

• Den er ca 1 mnd og 1 uke
  • Ca 40cm?
  • Northen Haze Express fra positronics
  • Fra frø :)

For jord:

• hver 2-3 dag 
  • Ca 0,5L
  • 1 i uken :)
  • 10L
  • biobizz All Mix tror jeg det var :)

Bekrivelse av problem:

Har da oppdaget at bladene mine har MASSE små hvite "prikker" på seg pluss at bladene er veldig skrukkete og rynkete , men dette hr kun skjedd på nye blader og buds, noe som jeg så at kunne være tegn til spider mites og jeg er da veldig redd for om det er dette,  i og med at jeg ikke har noe telt som betyr at det nesten er fritt fram, er dette noe jeg kan få bort evt om de ødelegger alt av buds? Jeg har sett på bladene og de er bitte små og noen beveger seg så er jo et dyr men har ikke sett noen spider mites eller noe som hva jeg syntes ligner på bilder av thrips, håper på gode svar :P:)

Endret av Spanianyter
Legge til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Spanianyter

God Morgen, takk for svar :)

Hva vil dere tro da? Prøve med "neem" olje eller siden den er så kraftig rammet å bare kvitte meg med den og prøve på nytt å heller spraye mere regelmessig med olje? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
pollen