Gå til innhold
bornstellar

Egodød på cannabis

Recommended Posts

bornstellar

Så, jeg har forsøkt noe nytt. Jeg kjøpte meg ei stor rettetang på ebay og en 200kg hurtigtvinge på jula for å forsøke å lage Rosin.
Forsøkte først på blomst, men jeg tror rett og slett ikke strainen min er egna til dette, så det kom ikke så mye ut av dette, men jeg prøvde etterpå på noe vannhasj jeg hadde liggende og det var megasuksess. 50% +return. osv osv.
Etterpå prøvde jeg å røyke en liten bit i bongen min og det gikk litt uventa. Aldri i livet hadde jeg trodd at jeg kunne bli så stein uten å spise cannabis. Jeg var helt borte i seks timer på en tripp som minnet mer om en solid sopptur enn noe annet. Tid ble helt meningsløs, prespektiv på ting var helt irrelevant og jeg hallusinerte med øynene både åpne og lukka. Noen andre som har opplevd dette?
Jeg skjønner nå hva de mener med at Cindarella 99 gir en "trippy" high i høyere doser og jeg er ikke helt sikker på om jeg liker det så godt. Får ikke angst eller noe, men syns det er litt rart å miste helt kontroll over tankene. Når jeg røyker Orange Haze så er alt så klart og tydelig og jeg klarer å trekke tråder mellom tanker osv. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

når jeg dyrka en spesielt notoriske norsk klone som gikk rundt "jack#1" føltes det ut som jeg tok dissasosiativer hele tiden, eneste cannabisen jeg har sett som inspirerete til vold og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
MaryJane420

@Bamse303 Kan du forklare? Av noen typer weed blir jeg liksom glad i å bevege på kroppen enten til musikk eller rett og slett bokse, for det er jo rytmisk lol. Av andre typer weed føles øyelokkene som gardiner øyene er art deco stoler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

Vet ikke hvor mye erfaring du har med ketamin o.l. men føltes litt i den gata,bortsett fra mye mer "manisk" ble konstant krangler også.
Av en eller annen grunn blei folk utrolig gretne av den jacken, to kompiser holdte på og kline til hverandre og jeg heiv bittert alt "smågodt sukkeret" som var igjen i skåla(det sure sukkeret som pleier være på sur godis)  i øynene på en kamerat da han forsøkte nappe til seg skåla,morsom anekdote, aldri vært borti lignende igjen, er sikkert noen her på forumet som har hatt jack#1 også, selv mista jeg den da jeg hadde razzia:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
MaryJane420

Må røykes en gang da :D! Om man er veldig redd for å miste en cut må man jo gi bort cuts til folk stadig og kanskje ha den i skogen i veg om sommeren lol.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bamse303

var fordi jeg ga bort cuts jeg havna i uføre, jeg gjorde ett naivt valg som jeg ikke helt skjønner nå, da jeg egentlig vet bedre, men var utrolig kry for å få dele, ga 8-9 forskjellige strains til en kar som jeg faktisk møtte gjennom dette miljøet,gikk rett og tysta på meg da han ble tatt, mer detaljer vil jeg ikke gå inn på;) da mistet jeg 10 mødre og sikkert 20-30 forskjellige strains i frø :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
MaryJane420

Åfy ikke bra… håper noen røyka cuten og banka drittsekken!

Endret av MaryJane420

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cunning

Kjipt å høyre Bamse... håper karma ordner opp.

Prøver å unngå sånne "high" som du hadde der Bornstellar. Har ete for mykje ein gang og det var ein 5-6 timers intens oppleving...Eg og sofan vart til en enhet og tidsfølelsen vart heilt forvridd. Morsomt å tenke tilbake på det no, men husker det var heilt på grensen der og då. Dosen var sikkert ikkje høg, berre toleransen min som var lav :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

Jack#1 ja, den husker jeg :D

Jeg hadde en kompis som skifta personlighet etter en uke på den, han ble mega paranoid :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå