Gå til innhold
PuffinPenny

spørsmål om respetreise etcc//

Recommended Posts

PuffinPenny

Hei!

Har sjekket tidligere tråder, men likevel står jeg litt fast.

Jeg og legen min har kontakt med en lege i Nederland, og er i prosess i å sette sammen en fullverdig attest for å få cannabis på resept. Likevel er det flere meninger om hvordan prosessen fungerer, fra når jeg får legerklæring her i Norge til jeg kommer hjem med medisiner. Jeg har snakket med en lege i Nederland, men engelsken hans er ett problem så jeg forstår halvveis hva han mener. Jeg har fått med meg at legeerklæringen er det som er det viktigste å ha med når det gjelder det å få resepten, og at det må være utfyllende.

Men her kommer spørsmålene;

- er det viktig at legen min i Norge finner ut hvilke nr de forskjellige diagnosene har, eller holder det med navn? og er det noen flere ledd jeg må kontakte i Norge før jeg reiser ned, eller skjer hele prosessen med resepten der nede så lenge jeg har med erklæringa?.. Legen min trenger 2(!) uker til for å bruke på erklæringa,og jeg håper å få dratt ned før jul.

-har noen ett ca budsjett jeg burde sette opp for selve resepten? jeg vet det er veldig individuelt, men jeg tenker generelt på kushkursen på resept/kr grammern.

Litt rotete forklart, men jeg vil virkelig ikke ta turen om jeg ikke har alt riktig.

-PP:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå