Gå til innhold
Man11

Auto inndørs

Recommended Posts

Man11

Hei, 

sleit litt med å legge ut setje skulle. Har dere peil på kloning?

M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Selvforsynt
2 hours ago, Man11 said:

Hei, 

sleit litt med å legge ut setje skulle. Har dere peil på kloning?

M

Kloning av autoer er for viderekomne og generelt ikke noe å anbefale ettersom klonene vil gå rett i blomst uten at man har mulighet for å vegge de til en vettug størrelse først

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Man11

Hei du.

den Er grei, men skal klone mine Northern Lights fem. Denne er i blomst,kan det da gjøres?

Jeg har noen Norten Lights fem og noen White LSD autos kjøpt på MSNL. Mine autos er seedlings enda, men jeg syns de gror i overkant seint. Har kikket en del på nett og funnet ut at det ikke er så ille allikevel???

Hvis du skal anbefale noe næring å gi autos, hva er det, hvis det finnes?

M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
OGrow

Du kan revegge/monstercroppe cloner fra en fotosensitiv plante. Ideelt sett 2-3 uker etter 12/12 switch.

https://www.royalqueenseeds.com/blog-monster-cropping-cannabis-about-a-new-technique-to-increase-yields-and-efficiency-n209

At autoene gror seint er ikke et godt tegn, da vil de kunne gå i blomst som små planter og gi mindre avling. De fleste autoer er mer sensitive på næring enn "vanlige" planter. Anbefaler å starte forsiktig. Biobizz Fishmix + Bloom.

Lang tråd, men mange tips å plukke opp

http://www.autoflower.net/forums/threads/hazys-auto-night-queen-grow.47863/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Man11

Hei du.

den Er grei, men skal klone mine Northern Lights fem. Denne er i blomst,kan det da gjøres?

Jeg har noen Norten Lights fem og noen White LSD autos kjøpt på MSNL. Mine autos er seedlings enda, men jeg syns de gror i overkant seint. Har kikket en del på nett og funnet ut at det ikke er så ille allikevel???

Hvis du skal anbefale noe næring å gi autos, hva er det, hvis det finnes?

M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Man11

Hei du.

hva små er små? De er 1,5 uke gamle og er litt små synes jeg, hvor mange noder bør ha kommet?

M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå