Gå til innhold
Tirehus

Bruker politiet frykt for og "Tvinge" personer til og tilstå?

Recommended Posts

Tirehus

Så jeg har blitt "Mistenkt" for og kjøre beruset på weed.

Legen som tok en Klinisk Symtom test har sagt at jeg var "Lett Beruset"

Men når jeg  dro på politi stasjonen for og lese dokumentene så så jeg det at alle de Symptomene legen hadde krysset av at jeg hadde... ER det samme symptomene som er en reaksjon på Fight and Flight Respons.

Når man blir utsatt for Mentale eller fysiske angrep utløses en Fight or Flight respons og kroppen utløser Kortisol og Adrenalin.

Adrenalin gjør at pupillene utvider seg for og slippe inn mer lys og gjør synet bedre, kroppen trekker alt blodet ifra huden og inn i kroppen og ut i øynene, armene, bena og ørene.  Som gjør at man blir rød i øynene.. Og man blir blek ut i ansiktet..

Disse symptomene krysset legen av for.

Ser nå etter bevis for at politiet bruker frykt taktikker..

Noen som vet hvor jeg kan finne dette? prøvd og google men finner ikke noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
zub0

legen er ikke din lege i dette tilfellet opplyste legen om dette ?

husk når politiet har tatt deg med til legevakten for blodprøve så er legen ikke din lege selv om du betaler for det!

"Legen som politiets konsulent. Blir man bedt om å bistå politiet med blodprøve og klinisk undersøkelse, har man ikke lenger behandlerrollen, og bør gjøre den mistenkte spesielt oppmerksom på det. Det er viktig at blodprøve og klinisk undersøkelse foretas så kort tid etter hendelsen som mulig da flere rusmidler har korte halveringstider (opiater, enkelte sovemidler, kokain). Den kliniske undersøkelsen utgjør et viktig grunnlag for den endelige bedømmelsen i slike saker og må derfor gjennomføres mest mulig nøyaktig og objektivt. Det kan være nyttig for legen å anmode politiet om å få kopi av analyseresultatet (fra Statens rettstoksikologiske institutt) som et ledd i opptreningen av egne diagnostiske ferdigheter."
Endret av zub0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tirehus
23 minutter siden, zub0 skrev:

legen er ikke din lege i dette tilfellet opplyste legen om dette ?

husk når politiet har tatt deg med til legevakten for blodprøve så er legen ikke din lege selv om du betaler for det!

"Legen som politiets konsulent. Blir man bedt om å bistå politiet med blodprøve og klinisk undersøkelse, har man ikke lenger behandlerrollen, og bør gjøre den mistenkte spesielt oppmerksom på det. Det er viktig at blodprøve og klinisk undersøkelse foretas så kort tid etter hendelsen som mulig da flere rusmidler har korte halveringstider (opiater, enkelte sovemidler, kokain). Den kliniske undersøkelsen utgjør et viktig grunnlag for den endelige bedømmelsen i slike saker og må derfor gjennomføres mest mulig nøyaktig og objektivt. Det kan være nyttig for legen å anmode politiet om å få kopi av analyseresultatet (fra Statens rettstoksikologiske institutt) som et ledd i opptreningen av egne diagnostiske ferdigheter."

Det var legen på legevakten. Har lest resultatene fra blodprøven og kliniske testen. Men står ikke noe om hva annet som kan påvirke den kliniske testen. Som Adrenalin, kortisol osv.. står heller ikke noe om nivåene på Adrenalin, kortisol osv.. 

under etterforskningrn har jeg krav om og bli sett på som uskyldig. Og det skal hentes inn bevis i min fordel. Ikke bare bevis imot meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
zub0

fungerer ikke sånn i norge er motsatt du er skyldig til du har bevisst det motsatte, legen skulle opplyst deg han ikke er din lege det gjorde ikke min som krysset av for det samme selv om jeg liggende på bakken ble sprayet med pepperspray noe som utløser samme reaksjon men ingenting å utsette på min kjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå